اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای ۲۷۰ پروژه پیشگیرانه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از اجرای افزون بر ۲۷۰ پروژه پیشگیرانه در استان خبر داد.

اجرای ۲۷۰ پروژه پیشگیرانه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، ستار فرهادی اظهار کرد: از سال 87 تاکنون، 271 پروژه پیشگیرانه با هدف مدیریت بحران در چهارمحال و بختیاری اجرا شده است.

وی افزود: 649 میلیارد و 894 میلیون ریال برای اجرای پروژه‌های بخش پیشگیری مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری هزینه شده است.

فرهادی ادامه داد: لایروبی و ساماندهی مسیل‌های شهری و روستایی، ساحل‌سازی رودخانه‌ها، شناسایی مراکز جمعیتی حادثه‌خیز و ایمن‌سازی یا انتقال آنها به نقاط امن، اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری برای مهار آب‌های سطحی و مطالعه اثرات و راهکارهای مقابله با خشکسالی و پدیده گرد و غبار از جمله این پروژه‌ها هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: 68 کیلومتر لایروبی مسیل‌های روستایی در 45 روستای استان، ساماندهی یک‌کیلومتر و 750 متر از مسیل‌های روستایی در 20 روستا و تهیه 25 طرح هدایت آب‌های سطحی در سال‌های 87، 88 و 90 از سوی دهیاران با اختصاص 18 میلیارد و 260 میلیون ریال انجام شد.

وی گفت: نظارت و تأمین اعتبار برای تعیین حریم و بستر و ساحل‌سازی و ساماندهی 60 کیلومتر از رودخانه‎های چهارمحال و بختیاری به تعداد 6 رودخانه با اختصاص 51 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به شمار می‌روند.

فرهادی خاطرنشان کرد: اجرای بندهای خاکی، سیل بندها، تغذیه مصنوعی دشت‌ها و بندها به تعداد 79 پروژه با اختصاص 46 میلیارد و 575 میلیون ریال از سال 87 تا 92 نیز انجام شده است.

انتهای پیام/68001/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول