به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کاظم مرادی صبح امروز در نشست هماهنگی تدوین بانک جامع اطلاعاتی مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: با این اقدام تلاش داریم اطلاعات خود را از امکانات و تجهیزات دستگاههای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران و کارگروههای 16 گانه به صورت واحد تدوین کنیم.
وی بیان کرد: با این اقدام تمام دستگاهها از امکانات و تجهیزات موجود یکدیگر مطلع میشوند و این امر در مواقع بروز بحران کمک خوبی برای دستگاههای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران خواهد بود.
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه در بانک اطلاعات مدیریت بحران به دنبال اطلاعات عمومی از امکانات هستیم، تصریح کرد: وظیفه ما ایجاد هماهنگی بین اعضا برای تکمیل و تدوین بانک جامع اطلاعاتی مدیریت بحران است.
مرادی اضافه کرد: بانک جامع اطلاعات مدیریت بحران کمک خوبی برای تصمیمگیری در مواقع بحران است، ضمن اینکه جمع بندی اطلاعات و امکانات موجود اعضا یک ضرورت است.
وی اضافه کرد: با تدوین و در اختیار داشتن بانک جامع اطلاعات مدیریت بحران، آمادگی اعضا در مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه نیز بالاتر میرود.
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه در مواقع بحران علاوه بر آمادگی عوامل اجرایی و عملیاتی، به امکانات و تجهیزات نیز نیاز داریم، تصریح کرد: اطلاع داشتن از امکانات و تجهیزات دستگاههای اجرایی در جریان زلزله شنبه کمک بسیار خوبی برای شورای هماهنگی مدیریت بحران بود.
مرادی اضافه کرد: اطلاع داشتن از امکانات و تجهیزات دیگر دستگاهها در مواقع بحران امری بسیار ضروری است، بنابراین از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران انتظار داریم در تدوین بانک جامع اطلاعات مدیریت بحران مشارکت جدی داشته باشند.
انتهای پیام/66006/ب30/ث3001