اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

وجود یک مسجد به ازای هر یک‌هزار زنجانی

مسئول ستاد اقامه نماز استان زنجان از وجود یک مسجد به ازای هر یک‌هزار زنجانی خبر داد.

وجود یک مسجد به ازای هر یک‌هزار زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید ناصری ظهر امروز در نهمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه در سال‌جاری اظهار داشت: در استان زنجان یک‌هزار و 100 مسجد وجود دارد که به ازای هر یک‌هزار نفر یک مسجد است و برای همین تعداد مسجد 750 روحانی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه به آموزش و کار فرهنگی در مقوله اقامه نماز نیاز داریم، ادامه داد: برای تحقق این هدف یاوران نماز را شکل داده‌ایم و هدف اصلی یاوران نماز برداشتن موانع در اقامه نماز اول وقت و جماعت است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان زنجان عنوان کرد: ستاد اقامه نماز یک نهاد مردمی است و تلاش ما به عنوان ستاد اقامه نماز این است که با عموم مردم بدون تشریفات خاص و رایج اداری در ارتباط باشیم.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: با توجه به تحولی که در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اتفاق افتاده و نگرش جدی رئیس دانشگاه به نماز باعث شده نماز جماعت مورد اقبال همگانی قرار گرفته و با شکوه خاصی اقامه شود.

حجت‌الاسلام عنایت‌الله شامی تصریح کرد: مشکل اساسی که در سطح کلان در اقامه نماز در ادارات و سازمان‌ها وجود دارد، بحث ائمه جماعات است.

وی ادامه داد: انتخاب ائمه جماعات باید متناسب با موقعیت و جایگاه سازمان باشد.

انتهای پیام/2308/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول