اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه ضیافت الهی

دارالقرآن الکریم مسجد امام حسن (ع) شهرکرد راه‌اندازی شد

همزمان با ماه ضیافت الهی، دارالقرآن الکریم پایگاه بسیج مسجد امام حسن (ع) شهرکرد با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان افتتاح شد.

دارالقرآن الکریم مسجد امام حسن (ع) شهرکرد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرکرد پیش ازظهر امروز در این مراسم با تبریک ایام پرفضیلت ماه بهار قرآن اظهار کرد: خداوند، همه را به میهمانی دعوت کرده اما فقط عده‌ای خاص این دعوت را اجابت می‌کنند و می‌توانند از بهره‌های معنوی این سفره آسمانی بهره ببرند.

موسی انصاری افتتاحیه دارالقرآن الکریم در ناحیه مقاومت شهرکرد را در راستای تعمیق معنویت بسیجیان و انس با تعالیم وحیانی دانست و افزود: اگر بتوانیم فرهنگ تلاوت قرآن و درک مفاهیم الهی آن را در خانواده‌ها گسترش دهیم، بسیاری از مشکلات ما به خودی خود حل خواهد شد.

انصاری ابراز امیدواری کرد: افتتاح چنین مجموعه‌ای آغازی باشد بر ارتقای درک و فهم بسیجیان و آحاد مردم از قرآن و تابش نور کلام خداوند بر دل‌های پاک این عزیزان.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرکرد اذعان داشت: قرآن کتاب نشاط و شادی است و امروز نیز بیش از همه چیز جامعه‌ ما نیاز به بالندگی و نشاط دارد.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که با قرآن همراه باشد رکود و غم ندارد، بیان کرد: انسان وقتی می‌تواند از برکات قرآن و ماه ضیافت الله بهره‌مند شود که در آیات آن تدبر و تعقل کند.

همزمان با ماه ضیافت الهی، دارالقرآن الکریم پایگاه بسیج مسجد امام حسن(ع) شهرکرد با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/68001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول