اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله باریک‌بین:

جشن گلریزان کمک به دولت آینده نیز محسوب می‌شود

امام جمعه قزوین گفت: برگزاری جشن گلریزان نوعی کمک به دولت آینده است چراکه تا استقرار دولت جدید و تلاش برای برقراری عدالت، مردم نیکوکار می‌توانند با انجام این کار خیر و یاری رساندن به مستضعفان یاری‌رسان دولت نیز باشند.

جشن گلریزان کمک به دولت آینده نیز محسوب می‌شود

آیت‌الله هادی باریک‌بین امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اهمیت برگزاری جشن گلریزان و خیر کثیری که این مراسم دارد، اظهار داشت: برگزاری جشن گلریزان برای کمک به نیازمندان، مستضعفان، آبرو داران با اهمیت است و افرادی که در این مسیر قدم خیری بر می‌دارند کاری ارزشمند انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان داشت: برای اینکه در آخرت و در پیشگاه خداوند آبرومند باشیم لازم است تا به نیازمندان و گرفتارهای جامعه کمک کنیم و با این کار انسان بهشت را برای خود می‌خرد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: مردم باید با گام بر داشتن در مسیر خیر و کمک به دیگر نیازمندان، نارسایی‌هایی را که مستضعفان دارند برطرف کنند.

آیت‌الله باریک‌بین تصریح کرد: برگزاری جشن گلریزان در حقیقت نوعی کمک به دولت کریمه جمهوری اسلامی ایران است چراکه تا استقرار دولت جدید و تلاش برای برقراری عدالت و جریان انداختن تولید، مردم نیکوکار می‌توانند با انجام این کار خیر و یاری رساندن به مستضعفان یاری‌رسان دولت نیز باشند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: در حقیقت جشن گلریزان نوعی کمک به مستضعفان، دولت، و همه آحاد جامعه است باید مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گیرد.

آیت‌الله باریک‌بین خاطرنشان کرد: امروز اگر برادران، خواهران و همچنین جوانان اهل نماز باشند، از منکرات و فحشا به دور خواهند ماند.

وی اظهار داشت: بی‌تردید ترویج نماز می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند چراکه نماز بازدارنده مردم از ارتکاب به گناه و منکرات است.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: اقامه نماز به جماعت بسیار اهمیت دارد و باید با برگزاری این نماز جماعت در مساجد، خاصیت فراوان آن را به جامعه هدیه داد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: بر جوانان مؤمن لازم است تا از باب امر به معروف و نهی از منکر با زبان اسلامی دیگر جوانان را به انجام فریضه مهم نماز به خصوص به جماعت در مساجد تشویق کنند.

آیت‌الله باریک‌بین ابراز داشت: همه اقشار باید فضای معنوی این ماه مبارک را حفظ کرده و صداقت، امانت، عفاف و معروفات در جامعه گسترش یابد.

امام جمعه قزوین در خاتمه یادآور شد: اسلام برای سعادت دنیا و آخرت مردم برنامه تعیین کرده و این برنامه برای آخرت انسان‌ها مفید است.

انتهای پیام/2667/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول