اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز خبر داد

برگزاری جشن گلریزان در شهرستان سقز

فرماندار سقز با اشاره به کمک 185 میلیون ریالی مردم این شهرستان برای آزادی زندانیان از برگزاری جشن گلریزان در 12 مردادماه امسال در سقز خبر داد.

برگزاری جشن گلریزان در شهرستان سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری صبح امروز در جلسه جشن گلریزان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مردم مسلمان این شهرستان همواره در کارهای خیر پیشقدم بوده‌اند و انتظار می‌رود در جشن گلریزان امسال نیز بیش از سال‌های قبل کمک کنند.

رئیس ستاد برگزاری جشن گلریزان شهرستان سقز با بیان اینکه مردم خیر و نوع‌دوست این شهرستان در جشن گلریزان سال گذشته 185 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیه این شهرستان کمک کردند، بر حضور جدی‌تر خیرین سقز در جشن گلریزان امسال تاکید کرد.

وی اظهار کرد: جشن گلریزان امسال در 12 مردادماه همزمان با 25 رمضان در یکی از سالن‌های بزرگ شهر سقز برگزار خواهد شد.

فخری اسلام را دین برادری و اتحاد دانست و افزود: پیش‌بینی می‌شود در جشن گلریزان امسال مردم برای آزادی زندانیان بی‌بضاعت کمک بیشتری در اختیار ستاد دیه شهرستان قرار دهند.

فرماندار شهرستان سقز با بیان اینکه زندانیان جرائم غیرعمد به طور اتفاقی دچار حادثه شده‌اند، تصریح کرد: کمک مردم می‌تواند خانواده آنان را از غم و اندوه نجات دهد.

وی در پایان گفت: آنچه ارزش انسانی و وجهه اخلاقی هر گونه فعالیت خیرخواهانه و خداپسندانه را از سایر موارد متمایز می‌سازد، علاوه بر عنصر اختیار، قصد و نیت الهی در انجام کار خیر است.

انتهای پیام/79010/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول