اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

2 درصد در‌آمد حاصل از آب‌های گرم سرعین به شهرداری تعلق گیرد

فرماندار شهرستان سرعین گفت: اعتبارات شهرستان سرعین از محل استانی پایین است و اگر 2 درصد از درآمدهای حاصل از آب‌های گرم به شهرداری تعلق گیرد مشکلات شهرداری برطرف می‌شود.

2 درصد در‌آمد حاصل از آب‌های گرم سرعین به شهرداری تعلق گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی واحد صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار داشت: در سال‌جاری سرعین با مشکل کمبود اعتبار مواجه است به صورتی که اعتبار تخصیص یافته به فرمانداری از اعتبار دوره بخشداری در این شهر کمتر است.

وی با بیان اینکه شهر سرعین با پذیرایی میلیون‌ها مسافر باید از منابع اعتباری قوی و حتی بالاتر از برخی از شهرهای پر جمعیت استان بهره‌مند باشد، افزود: اینکه بخواهیم با نگاه روستایی و بخشی به این شهرستان اعتباری تامین و تزریق کنیم ظلم و جفا در توسعه این شهرستان با ظرفیت بالای گردشگری است.

واحد یادآور شد: اگر 2 درصد از درآمدهای حاصل از آب‌های گرم به شهرداری تعلق گیرد بیشتر مشکلات شهرداری برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه استاندار اردبیل نیز در سخنانی ابراز داشت: درآمدهای حاصل از آب‌های گرم استان اردبیل نباید به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به حساب وزارت نیرو انتقال یابد.

اکبر نیکزاد گفت: درآمدهای حاصل از آب‌های گرم باید در توسعه و عمران استان به ویژه در ساخت کمربندی شهر سرعین هزینه شود.

وی آب‌های گرم واقع در استان را از سرمایه‌های بی‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: درآمدهای حاصل از آب‌های گرم استان اردبیل می‌تواند در اختیار شورای همیاری استان اردبیل قرار گیرد تا از آن بتوان در توسعه و عمران استان استفاده کرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای وظیفه دارد مجوز حفر چاه نیمه‌عمیق به شرکت سرمایه‌گذار خارجی در شهرک صنعتی 2 اردبیل را صادر کند که در غیر اینصورت این شرکت اگر در تأمین آب خود مطمئن نباشد اقدام به خرج از استان می‌کند.

نیکزاد اذعان داشت: شهرداران و فرمانداران استان تاکنون در اعطای درآمدهای حاصل از صدور پروانه به کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی به روستاهای حریم این واحدها کم لطفی کرده‌اند که روستاها می‌توانند با دریافت بخشی از این درآمدها را به عمران و آبادانی خود هزینه کنند.

انتهای پیام/62004/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول