اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد

اختصاص اعتبار برای چهار بانده کردن جاده نکا

فرماندار نکا از اختصاص اعتبار برای چهار بانده کردن جاده نکا به نیروگاه شهید سلیمی نکا خبر داد.

اختصاص اعتبار برای چهار بانده کردن جاده نکا

علی رجبی در حاشیه بررسی مشکلات و نیازمندی‌های این بخش به خبرنگار فارس در نکا گفت: طرح هادی روستاها سبب تغییرات اساسی در معماری ساختمان‌های روستاها و مقاوم‌سازی آن‌ها شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه راه‌های روستایی دولت عدالت‌محور نهم و دهم اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است، افزود: در هفته دولت شاهد به بار نشستن اقدامات دولت در نقاط مختلف کشور و در این شهرستان هستیم.

وی اظهار داشت: اختصاص اعتبار برای چهار بانده کردن جاده نکا به نیروگاه، آسفالت جاده‌های روستایی، طرح هادی روستایی و... از جمله اقدامات انجام شده دولت در طول سال‌های اخیر در نکا بوده است.

رجبی ادامه داد: با توجه به خدمات ارزشمندی که دولت به مناطق روستایی ارائه کرده است، تمایل مردم به زندگی در مناطق روستایی بیشتر شده و این امر از مهاجرت روستاییان به مناطق شهری جلوگیری کرده است و حتی موجب مهاجرت معکوس به روستاها شده است.

فرماندار نکا با بیان اینکه فعالیت‌های دولت در راستای اجرای طرح‌های هادی روستایی با افزایش رضایتمندی مردم ساکن این نقاط همراه بوده است،خاطر نشان کرد: خدمات ارائه شده دولت در این زمینه مثبت ارزیابی شده و مردم نیز قدرشناسی خود را از این خدمات به اشکال مختلف ابراز می‌کنند.

رجبی گفت: توسعه روستاها در همه جوانب از عمده فعالیت‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات عام‌المنفعه دولت در شهرها و روستاهای مختلف قابل مقایسه با گذشته نیست و مردم از این خدمات رضایت دارند.

رجبی، با اشاره به افتتاح آسفالت روستای نیمچاه نکا با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران یادآور شد: در همین راستا از دهیاری و طرح هادی روستای میانگله بازدید و برای طرح هادی این روستا 10 میلیون تومان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: همچنین در این بازدیدها و افتتاحیه‌ها برای ساختمان دهیاری تازه‌آباد 25 میلیون تومان اعتبار به صورت مرحله‌ای اختصاص می‌یابد و 2 میلیون تومان نیز برای ساخت سرعت‌گیر این روستا در نظر گرفته شد.

فرماندار نکا گفت: برای روستاهای سارم، استخر پشت و آکرد نکا نیز در حدود 15 میلیون ریال اعتبار به همت مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران اختصاص یافته است که صرف عمران و آبادانی بافت روستایی می‌شود.

انتهای پیام/86002/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول