اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج خبر داد

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی سیاه جوب

فرماندار کرج از اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی سیاه جوب خبر داد.

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی سیاه جوب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرج، مهدی ایران‌نژاد اعلام کرد: مسیر کانال سیاه جوب جاده قزلحصار باید با ظرافت خاصی کارشناسی شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه طی سال‌های گذشته شاهد جریان سیلاب در منطقه خیابان اصلی قزلحصار که در مسیر امتداد کانال سیاه جوب و اراضی شخصی واقع شده است هستیم که با محدودیتی که عرض خیابان و عرض محل عبور سیاه جوب دارد باید با ظرافت خاصی کارشناسی  و اجرا شود.

وی بررسی تاریخچه سیلا‌ب‌های سالیان گذشته را نکته اصلی در حل مشکل این منطقه عنوان کرد و افزود: شاید در یک دوره 5 ساله و یا بیشتر شاهد جریان سیل در سیاه جوب نباشیم و ناگهان به علت یک دوره بارش شدید باران در مسیر، سیل جاری شود بنابراین، طرح بازسازی سیاه جوب باید بر اساس دوره‌های جریان سیلاب کارشناسی و اجرا شود.

این مسئول نتیجه ناهماهنگی و عدم تعامل بین دستگاه‌ها را زیان و خسارت رساندن به شهروندان آن منطقه عنوان کرد و گفت: باید همکاری‌ها و همدلی‌ها در راستای خدمت‎رسانی به مردم بیشتر شود.

براساس این گزارش، سه میلیارد تومان برای بازسازی کانال سیاه چوب توسط فرمانداری شهرستان کرج در نظر گرفته شد و نیز مقرر گردید طی هفته آینده گزارش نهایی مشاوران امور آب و شهرداری کرج پیرامون طرح بازسازی رودخانه سیاه چوب در اختیار فرمانداری قرار گیرد.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول