اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد

جریمه نقدی بانک غیردولتی ارائه دهنده تسهیلات بانکی گران در ارومیه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: یک بانک غیردولتی که به ارائه تسهیلات بانکی گران در ارومیه مبادرت کرده بود، جریمه شد.

جریمه نقدی بانک غیردولتی ارائه دهنده تسهیلات بانکی گران در ارومیه

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تخلف یک بانک غیردولتی در ارومیه، اظهار داشت: تخلف این بانک در زمینه گران‌فروشی تسهیلات ارائه داده شده بود.

وی با بیان اینکه این بانک تاکنون 6 هزار و 260 فقره تسهیلات با دریافت مبلغ اضافی از مشتریان خود ارائه داده است، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این تسهیلات 114 میلیارد و 50 میلیون ریال برآورد شده است.

اکبری به ارجاع پرونده تخلف بانک غیر دولتی به اداره تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: پس از صدور حکم نهایی این بانک به پرداخت 228 میلیارد و 101 میلیون و 53 هزار و 680 ریال محکوم شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: این بانک شاکی خصوصی نیز داشت و در این زمینه به پرداخت 18 میلیون ریال غرامت محکوم شد.

وی با اشاره به بازرسی از تمام واحدهای صنفی در آذربایجان غربی، تصریح کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در آذربایجان غربی به منظور کنترل بر نحوه عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی استان اجرای طرح‌های نظارت و کنترل را در دستور کار خود دارند.

اکبری به کشف تخلفات صورت گرفته در واحدهای صنفی آذربایجان غربی اشاره کرد و ابراز داشت: نظارت و کنترل بر بازار نقش عمده‌ای در کاهش تخلفات دارد.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول