اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان

13 واحد متخلف در شهرستان هیرمند شناسایی شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، 13 واحد صنفی متخلف در این شهرستان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

13 واحد متخلف در شهرستان هیرمند شناسایی شد

رضا شهری‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هیرمند اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور در شهرستان هیرمند نیز آغاز که تاکنون 230 واحد صنفی و صنعتی مورد بازدید قرار گرفته است.

وی افزود: در بازدیدهای صورت گرفته، 13 واحد صنفی متخلف با عناوین تخلف گرانفروشی، تقلب و عدم درج قیمت شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا نیز چهار مورد گشت مشترک با تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته که تعداد سه فقره پرونده تکمیل و در محل منجر به صدور حکم شده است.

شهری‌زاد در پایان اذعان داشت: همچنین چهار مورد جلسه تنظیم بازار، جلسه کمیته هماهنگی امور تعزیرات، کمیسیون آرد و نان و جلسه هماهنگی با اصناف از دیگر برنامه‌های انجام شده در این ایام است.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول