اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد

توقیف 680 خودرو با تخلفات رانندگی بیش از 10 میلیون ریال

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از توقیف 680 دستگاه وسیله نقلیه دارای تخلفات رانندگی بیش از 10میلیون ریال در مشهد خبر داد.

توقیف 680 خودرو با تخلفات رانندگی بیش از 10 میلیون ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت شش ماه طرح بخشودگی دو برابری تخلفات رانندگی اجرایی شده و رانندگان وسیله نقلیه می‌توانند در این مهلت برای پرداخت جریمه‌های رانندگی خود با تسهیلات در نظر گرفته شده اقدام کنند، اظهار کرد: این مهلت تمدید نمی‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 680 دستگاه خودرو دارای تخلفات بیش از یک‌میلیون تومان در مشهد توقیف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی در ادامه از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و برخورد با آلودگی‌های صوتی و ساماندهی عبور و مرور وسایل نقلیه توسط پلیس راهور این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از رانندگان وسیله نقلیه که خودروهای آنها تغییر وضعیت ظاهری داده شده و یا دارای آلودگی‌های صوتی است انتظار داریم با پلیس همکاری کنند تا با اعمال قانون از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان نیز پلیس راهور خراسان‌رضوی در شهرها و معابر بین شهری طرح‌های ویژه ترافیکی به اجرا گذاشته می‌شود و همچنین در تعطیلات بعد از ماه مبارک نیز با توجه به حجم متراکم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان و شهر مشهد طرح‌های انضباط ترافیکی به اجرا در می‌آید.

امیری‌مقدم با اشاره به قانونمند شدن رانندگان وسایل نقلیه که ضریب امنیت در ترددهای شهری و بین شهری را افزایش داده است، گفت: خوشبختانه به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و با بهره‌گیری از تجهیزات نوین و پیشرفته الکترونیکی و دوربین‌های کنترل سرعت، وضعیت ترافیکی در شهرهای خراسان‌رضوی ارتقا یافته است.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول