اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد ملی نخبگان استان اردبیل:

اتاق سرمایه‌گذاری در جشنواره منطقه‌ای اختراعات دایر می‌شود

مدیر بنیاد ملی نخبگان استان اردبیل گفت: اتاق سرمایه‌گذاری با عنوان سی.آی.پی در جشنواره منطقه‌ای اختراعات شمال‌غرب کشور در اردبیل برپا می‌شود.

اتاق سرمایه‌گذاری در جشنواره منطقه‌ای اختراعات دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین شایقی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره اختراعات شمال‌غرب کشور در اردبیل اظهار داشت: با راه‌اندازی این اتاق ویژه در کنار این جشنواره سعی می‌شود با سرمایه‌گذاران و علاقمندان به حمایت از ایده‌ها و اختراعات شرکت‌کنندگان آشنایی بیشتر به دست آمده و حمایت‌های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت مادی و معنوی از مخترعان در بخش‌های نمونه‌سازی و تجاری‌سازی همه ساله از بدو تأسیس اقدام به برگزاری جشنواره‌های اختراعات نوآوری و شکوفایی به صورت منطقه و ملی کرده است، افزود: ‌جشنواره منطقه‌ای اختراعات شمال‌غرب کشور با عنوان کوهساران روزهای 29، 30 و 31 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود.

شایقی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی مسیری برای جذب سرمایه‌گذاران بر روی طرح‌ها و ایده‌های نو است که قابلیت تجاری‌سازی شدن و رفع نیاز کشور را از واردات و عبور از تحریم‌های استکبار جهانی فراهم کرده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: یکی از بهترین نمودهای سخنان گوهربار مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان را برگزاری جشنواره‌های اختراعات بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد که طبق داوری‌های انجام شده در این جشنواره همه ساله روند بهبود کیفی اختراعات و ابتکارات رو به افزایش است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته جشنواره منطقه‌ای شمال‌غرب کشور در استان زنجان برگزار شده و دو نفر از مخترعان استان اردبیل موفق به اخذ تسهیلات سطح سه بنیاد شده و از جایزه سه تا پنج میلیون تومانی و تسهیلات نظام وظیفه برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر بنیاد ملی نخبگان استان بیان کرد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با حمایت بنیاد ملی نخبگان و مسئولان استان سومین جشنواره منطقه‌ای کوهساران شامل استان‌های اردبیل، زنجان، آذربایجان‌شرقی و غربی در تاریخ 29 تا 31 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل به میزبانی بنیاد نخبگان استان اردبیل برگزار می‌شود.

شایقی در پایان گفت: اتاق ویژه با نام اتاق سرمایه‌گذاری در این جشنواره برای حضور و آشنایی سرمایه‌گذاران و شناخت آنان با ایده‌ها و اختراعات شرکت‌کنندگان در این جشنواره فعال است و در این اتاق سرمایه‌گذاران و مخترعان قرار است با هم وارد مذاکره شده و در ارتباط با تجاری‌سازی اختراعات به بحث و تبادل نظر بپردازند.

انتهای پیام/62007/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول