اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل خبر داد

برپایی جشنواره منطقه‌ای قرآنی پیامبر اعظم(ص)ویژه مددجویان امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل از برپایی جشنواره منطقه‌ای قرآنی پیامبر اعظم(ص) ویژه دانش‌آموزان پسر زیر پوشش کمیته امداد خبر داد.

برپایی جشنواره منطقه‌ای قرآنی پیامبر اعظم(ص)ویژه مددجویان امداد

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: همایش دو روزه نوعروسان و زوج‌های جوان در آمل برگزار شد.

وی افزود: این همایش به مدت دو روز برگزار شده و 35 نوعروس در آن شرکت داشتند.

علیپور تصریح کرد: آموزش در مباحث اعتقادی، دینی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشت روانی و فردی و آئین زناشویی انجام شده و پس از اتمام این دوره آموزشی به نوعروسان گواهینامه کلاس‌ها ارایه شد.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل، به هر نوعروس نیز امسال مبلغ 20 میلیون ریال به عنوان هدیه اختصاص یافت که این مبلغ در مقایسه با سال گذشته با رشد 100 درصدی همراه بود.

علیپور در ادامه یادآور شد: همچنین جشنواره منطقه‌ای قرآنی پیامبر اعظم(ص) ویژه دانش‌آموزان پسر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی برگزار شد.

وی اذعان داشت: این جشنواره برای دانش‌آموزان سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار شده و شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های نور، آمل و محمودآباد در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان به میزبانی شهرستان آمل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل اضافه کرد: از بین 40 دانش‌‌آموز شرکت‌کننده در این مسابقات 18 نفر برتر برای شرکت در مرحله استانی و رقابت با دیگر دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام‌خمینی مازندران خود را آماده می‌کنند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول