اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موج جشنواره کودک و نوجوان سوره ماه به البرز رسید

فراخوان انتخاب نمایش‌های کودک و نوجوان البرزی برای حضور در جشنواره سوره ماه انجام شد.

موج جشنواره کودک و نوجوان سوره ماه به البرز رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، فراخوان اولین دوره انتخاب نمایش‌های برتر کودک و نوجوان استان البرز ویژه شرکت در جشنواره کودک و نوجوان "سوره ماه" در دو بخش نمایش صحنه‌ای و عروسکی از سوی حوزه هنری استان البرز اعلام شد.

ایمان اردی‌زاده مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز با اعلام این خبر به اولویت‌های موضوعی همچون ترویج معارف خانواده، ایجاد روحیه امید، بالندگی و شکوفایی و توجه به جنبه‌های تربیتی کودکان و نوجوانان در این فراخوان اشاره و اظهار داشت: با توجه به نگاه حوزه هنری البرز در تقویت آثار تولیدی قبل از شرکت در مرحله نهایی جشنواره متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل از مشاوره حضوری کارشناسان حوزه نمایش حوزه هنری استان البرز در خصوص آثار خویش بهره ببرند.

وی در ادامه به بخشی از ویژگی‌های ارسال آثار این فراخوان اشاره و متقاضیان را به رعایت حداکثری موارد درخواستی دعوت کرد.

این مسئول تأکید کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه تنها در قالب و محتوای کودک و نوجوان پذیرفته خواهد شد و ارائه مجوز کتبی نویسنده به همراه نمایش‌نامه‌های ارسالی نیز الزامی است.

اردی عدم حضور نمایشنامه‌های ارسالی در جشنواره‌های مشابه را الزامی عنوان کرد و گفت: بهره‌گیری خلاقانه از حداقل امکانات صحنه‌ای از موارد دارای امتیاز برای متقاضیان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نویسندگان استان البرز از امتیاز بومی نگارش آثار در شرایط برابر بهره خواهند برد.

این مسئول ارائه آثار اقتباسی و ترجمه شده با رعایت ضوابط جشنواره را بلامانع عنوان کرد و گفت: الویت اصلی حمایت جشنواره از آثار و متون بدیع و اجرا شده در خصوص زمانبندی جشنواره کودک و نوجوان سوره ماه است.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به واحد نمایش حوزه هنری استان البرز برای متقاضیان تا پنجم مرداد ماه 92 می‌باشد که با حضور کارشناسان نمایشی حوزه هنری البرز متون ارسالی پانزدهم مرداد ماه امسال انتخاب و در 25 شهریور ماه مورد بازبینی محتوایی و کیفی قرار خواهند گرفت.

متقاضیان می‌توانند آثار خود را به نشانی کرج، میدان نبوت، کوچه میلاد 4 ساختمان حوزه هنری استان البرز طبقه سوم واحد نمایش حوزه هنری ارسال و در فراخوان فوق شرکت نمایند.

حوزه هنری استان البرز به صورت حمایت مالی و اختصاص پلاتوی تمرین از آثار برگزیده ارسالی به واحد نمایش حوزه هنری تقدیر خواهد نمود.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول