اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت کشوری برگزار می‌شود

برگزاری جشنواره فیلم و عکس با موضوع محیط زیست در کرج

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از برگزاری جشنواره فیلم و عکس با موضوع محیط زیست خبر داد.

برگزاری جشنواره فیلم و عکس با موضوع محیط زیست در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان البرز، حسن پسندیده اظهار داشت: دومین جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی منطقه یک کشور با مشارکت استان‌های گیلان، تهران، مازندران، مرکزی، قم و قزوین و به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز در نیمه دوم شهریور ماه سال‌جاری در شهرستان کرج برگزار می‌گردد.

وی تصریح نمود: این جشنواره همزمان با دهه کرامت و در راستای جلب توجه و تفکر مردم، علاقه‌مندان و دوستداران محیط زیست به ویژه صاحبنظران و هنرمندان و با محوریت بررسی اثرات بهره‌مندی سیره و معارف حضرت ثامن الحجج در اصلاح رفتارهای محیط زیستی آحاد جامعه برگزار می‌گردد.

دبیر برگزاری دومین جشنواره محیط زیست در منطقه 1 کشور افزود: موضوعات اصلی این جشنواره فیلم، عکس و موضوع فرعی وبلاگ‌نویسی می‌باشد که علاقمندان به محیط زیست و عکاسان استان‌های منطقه یک کشوری می‌‌توانند آثار مربوط به 7 استان مذکور و حداکثر تا تاریخ 31 مرداد ماه 92 به این اداره کل و یا ادارات محیط زیست شهرستان‌های استان البرز ارسال نمایند.

وی همچنین با اشاره به اینکه بخش فرعی این جشنواره موضوع وبلاگ‌نویسی تعیین گردیده، از عموم شهروندان و علاقمندان محیط زیست که در این حوزه فعالیت دارند دعوت به عمل آورد.

علاقمندان جهت بررسی آثار نسبت به ارسال نشانی اینترنتی وبلاگ‌های زیست‌محیطی خود به اداره آموزش و پژوهش این اداره کل اقدام نمایند.

پسندیده در پایان گفت: شرایط فیلم، عکس و وبلاگ‌های شرکت‌کننده در دومین جشنواره محیط زیست و همچنین نشانی و شماره تما‌س‌های ادارات شهرستان‌ها در وب سایت این اداره کل به نشانی www.alborz.doe.ir قرار داده شده است.

انتهای پیام/2302/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول