اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قم:

جشنواره محراب در قم برگزار می‌شود

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: جشنواره محراب به منظور تقدیر از مساجد فعال در به‌روزرسانی محتوایی سایت‌ها در قم برگزار می‌شود.

جشنواره محراب در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، علی کرم جلالوند اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در نظر دارد در راستای حمایت از فعالیت‌های مساجد در عرصه فضای مجازی به عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین پایگاه‌های مقاومت در جنگ نرم علیه دین مبین اسلام و ارزش‌های فرهنگی مذهبی، زیرساخت‌های نرم‌افزاری لازم را برای فراغت مساجد از هزینه‌ها و دغدغه‌های فنی مربوطه فراهم کند.

وی گفت: این سازمان با راه‌اندازی سامانه پرتال محراب امکان راه‌اندازی سایت اختصاصی برای هر یک از مساجد را به صورت جداگانه فراهم کرده است.

به گفته جلالوند، مساجد متقاضی که توانایی تامین و بارگذاری مطالب برای یک سایت اختصاصی را داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت تبیان قم به آدرس اینترنتی http://qido.ir اقدام به ثبت‌نام برای راه‌اندازی و تحویل سایت کنند.

وی از برگزاری جشنواره محراب برای تقدیر از مساجد فعال در زمینه به‌روزرسانی محتوایی سایت‌ها خبر داد و گفت: این جشنواره از 25 تیرماه آغاز شده و در 25 مهر ماه پایان می‌یابد.

جلالوند شناخت مسجد، فعالیت‌های تشکل‌ها و کانون فرهنگی، چند رسانه‌ای، فوق برنامه، اخبار و اطلاعیه‌ها، حدیث و آیه هفته،‌ ذکر ایام هفته، اوقات شرعی، زیارت مجازی شامل بخش زنده حرم‌ها و سفر مجازی به اماکن مقدسه، روزشمار غیبت، قبله‌نمای اینترنتی، تابلو برنامه‌های هفتگی و سالانه مسجد و... را از جمله ساختار محتوایی سایت مساجد عنوان کرد.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قم اظهار کرد: پس از داوری مطالب سایت‌ها بر اساس ساختار محتوایی از پنج سایت برتر همزمان با جشن عید غدیر خم در روز پنج آبان ماه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول