اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 تیرماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری آزمون مرحله کشوری جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی در شهرکرد

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: آزمون مرحله کشوری رشته‎های کتبی جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی 31 تیرماه در محل شهرکرد برگزار می‎شود.

برگزاری آزمون مرحله کشوری جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی در شهرکرد

حسینعلی مهرعلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان در رشته‌های قرآنی تفسیر و ترجمه با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برگزار می‎شود.

وی افزود: بر این اساس در هر یک از رشته‌های قرآنی تفسیر و ترجمه دو نفر از اساتید، دانشجویان و کارکنان و در بخش معارف پنج نفر شرکت می‌کنند.

مهرعلیان با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره پس از ماه مبارک رمضان تجلیل می‎شوند، گفت: پس از ماه مبارک رمضان اختتامیه جشنواره‌ها به میزبانی دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار و ارومیه برگزار می‎شود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: نفرات برتر در گروه دانشجویان به جشنواره ملی قرآن دانشجویان کشور راه می‌یابند.

وی با اشاره به نقش قرآن در زندگی، گفت: انسان وقتی می‌تواند از برکات قرآن و ماه ضیافت الله بهره‌مند شود که در آیات آن تدبر و تعقل کند.

مهرعلیان تأکید کرد: رسالت دینی و فرهنگی ما ایجاب می‌کند که در جامعه معاصر با تبیین نقش اصلی قرآن، مفاهیم و ارزش‌های اسلامی با هرگونه تهاجم فرهنگی که دین و ارزش‌های دینی را نشانه گرفته است مقابله کنیم.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول