اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

حذف 3 نقطه حادثه‌خیز و خطرناک در استان بوشهر

مدیر راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از حذف 3 نقطه حادثه‌خیز و خطرناک در این استان خبر داد.

حذف 3 نقطه حادثه‌خیز و خطرناک در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مرتضی پروانه صبح امروز در آیین معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی عسلویه اظهار داشت: به ثمر نشستن اقدامات ارزشمند دولت در این شهرستان به‌واسطه تلاش‌ها و حمایت‌های مسئولان منطقه بوده و امیدواریم این فرایند ادامه داشته باشد.

وی افزود: در راستای مطالبات مردمی و تاکید فرماندار شهرستان عسلویه مایه افتخار است که اداره راه و شهرسازی به‌عنوان نخستین اداره‌ای معرفی می‌شود که بعد از ارتقای ساختار اداری شهرستان در عسلویه مستقر می‌شود و امیدواریم اهداف دولت در این شهرستان به‌صورت شایسته‌ای اجرا شود.

مدیر راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر خدمات ارزنده‌ای به مردم استان در حوزه راهسازی ارائه شده که قابل تقدیر است.

پروانه از اجرای 160 کیلومتر خط‌کشی جاده‌های استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 160 کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های استان انجام گرفته است.

وی گفت: انجام 15 کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های استان نیز طی سه ماه اول سال با موفقیت انجام شده که تاثیر زیادی در ایمن‌تر کردن راه‌ها داشته است.

مدیر راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از حذف 3 نقطه حادثه‌خیز و خطرناک استان بوشهر خبر داد و افزود: با تلاش انجام گرفته سه نقطه حساس و حادثه‌خیز استان طی 3 ماه اول سال‌جاری با موفقیت حذف شده است.

عزیز پورحیاوی رئیس اداره راه و شهرسازی عسلویه نیز با تشکر از مسئولین ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های بی شائبه بتواند در امر خدمت رسانی به مردم رضایت آن‌ها را جلب کند.

در این آیین حکم ابلاغیه عزیز پورحیاوی به‌عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی عسلویه قرائت شد.

انتهای پیام/2451/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول