اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان مرکزی بوشهر عنوان کرد

179 زندانی استان بوشهر نیازمند کمک مالی مردم

رئیس زندان مرکزی بوشهر گفت: 179 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان بوشهر منتظر کمک مالی مردم برای بازگشت به آغوش گرم خانواده خود هستند.

179 زندانی استان بوشهر نیازمند کمک مالی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، فرماندار تنگستان عصر امروز در آیین جشن گلریزان در دلوار که برای کمک به زندانیان نیازمند برپا شده است، گفت: ماه مبارک رمضان فصل باروری اندیشه‌های پاک انسانی است.

احمد جعفری نسب افزود: رفع گرفتاری نیازمندان یک اندیشه پاک انسانی است که علاوه بر جلب رضایت نیازمندان، خشنودی خداوند متعال را نیز در پی دارد.

وی جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را یک رسم شایسته برشمرد و اظهار داشت: جشن گلریزان در فرهنگ ایران زمین سابقه تاریخی دارد، چراکه هرگاه برای کسی مشکلی ایجاد می‌شد، همه دست به دست هم می‌نهادند و آن مشکل را رفع می‌کردند.

فرماندار تنگستان کمک به نیازمندان را توفیق الهی دانست و افزود: تا فرصت باقی است، باید از نعماتی که خداوند به ما ارزانی داشته برای کمک به هم نوع خود بهره بریم.

حجت‌الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهر دلوار نیز با استقبال از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای اهداف دین مبین اسلام گفت: جشن گلریزان نماد انسانیت و نوع دوستی است.

امام جمعه دلوار افزود: حل مشکلات مردم نیازمند، علاوه بر اینکه برای انسان رضایت درونی ایجاد می‌کند، رضایت خداوند را نیز در پی دارد.

رئیس زندان مرکزی بوشهر نیز در سخنانی فعالیت اصلی ستاد دیه را کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در پرداخت دیه اعلام کرد و گفت: جشن گلریزان به صورت نمادین برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن در ماه مبارک رمضان، فرهنگ سازی و زمینه سازی این رسم حسنه در جامعه است.

غلامرضا خضری افزود: در سال گذشته با کمک‌های مردمی 80 نفر آزاد، زمینه آزادی 21 نفر فراهم شد و 179 نفر نیز در حال حاضر به کمک مالی مردم خیر و نوع دوست نیاز دارند.

در آیین جشن گلریزان دلوار، مبلغ 10میلیون تومان از کمک‌های مردمی خیرین بخش دلوار برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول