اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر عنوان کرد

ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی، نوید آینده‌ای روشن برای استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: ظرفیت‌های بالقوه انسانی و پتانسیل‌های اقتصادی فراوان، نویدبخش آینده‌ای روشن برای استان بوشهر است.

ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی، نوید آینده‌ای روشن برای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست با استادان دانشگاه‌ها، فرهنگیان و پزشکان متخصص اظهار داشت: در استان بوشهر وجود نیروهای مستعد، استعدادهای مدیریتی و ظرفیت‌های فراوان در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی، بندر، گمرک، شیلات و دیگر حوزه‌ها افق روشنی برای این استان زرخیز ترسیم می‌کند که قطعا قلم، فکر، انرژی، همدلی و همفکری شما فرهیختگان دانش و علم در این راستا نقش اساسی و مهمی دارد.

وی از تدوین برنامه 5 ساله و ترسیم افق 1404 برای توسعه استان بوشهر خبر داد و افزود: گرچه بار سنگین ترسیم و تدوین برنامه 5 ساله و افق 1404 بر دوش مدیران دولتی است، اما نباید فراموش کرد تراوش اندیشه و فکر شما دانش آموختگان در این برنامه‌ها نقش اساسی دارد.  

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه مردم این استان دغدغه توسعه و پیشرفت استان بوشهر را دارند، افزود: دانش آموختگان و متخصصان که با سختی و مشقت مسیر طولانی فراگیری علم و دانش را طی کرده‌اند و کسانی که افق آینده کشور را ترسیم کرده‌اند از شما می‌خواهند که با همکاریتان کشور را بسازید.

حسنوند نقش بارز دانشگاهیان، فرهیختگان و صاحبان علم و دانش را در توسعه همه جانبه استان مهم دانست و گفت: قطعا استادان دانشگاه‌ها، فرهنگیان و متخصصان به عنوان پیش‌قراولان توسعه و پیشرفت و اجرای عدالت محسوب می‌شوند و باید این افراد گام‌های خود را در این حرکت مصمم کنند.

وی همدلی، همکاری و وحدت میان اقشار مختلف مردم و مدیران را در راستای توسعه و پیشرفت مهم دانست و تاکید کرد: فضای صمیمیت و ایجاد وحدت و همدلی میان مردم و مدیران، قطار توسعه و پیشرفت استان را پرشتاب‌تر خواهد کرد که نقش علما و دانش آموختگان در این عرصه تاثیرپذیر است.

استاندار با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های تدوین شده در یک فرصت کوتاه باید اجرایی و به بهره‌برداری برسد، افزود: اجرای طرح‌های زیربنایی در حوزه اقتصاد به ویژه اشتغال در صدر برنامه‌ها قرار دارد که توسعه اصلی در این راستا رقم می‌خورد.

حسنوند اضافه کرد: این راه پر فراز و نشیب، در صورتی که همه با هم باشیم، آسان خواهد شد و آینده‌ای روشن و امیدوار در بخش‌های مختلف برای عمران و آبادانی استان در پیش روی ترسیم می‌کند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول