اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کهنوج عنوان کرد

استقبال بی‌نظیر جوانان کهنوجی از آیین جزء‌خوانی قرآن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهنوج گفت: مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم و تفسیر با حضور قاریان جوان شهر کهنوج در مسجد جامع این شهر برگزار و مورد استقبال بی‌نظیر جوانان و نوجوانان این شهرستان قرار گرفته است.

استقبال بی‌نظیر جوانان کهنوجی از آیین جزء‌خوانی قرآن

حجت‌الاسلام مسلم پورجمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم و تفسیر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با حضور قاریان جوان شهر کهنوج در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود که مورد استقبال بی‌نظیر جوانان و نوجوانان این شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: آموزش قرآن کریم، انس با قرآن کریم و نهادینه کردن این کتاب آسمانی در میان مردم از جمله اهداف برگزاری این مراسم معنوی است که امسال نیز همانند سال‌های گذشته و حتی پرشورتر برگزار و استقبال خوبی از این برنامه شده است.

پورجمالی با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که بعد از جزء‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مسجد جامع کهنوج انجام می‌شود، برگزاری جلسات تفسیر قرآن است که هر روز این جلسات دایر می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهنوج تصریح کرد: در ماه نزول قرآن برای نزدیک شدن به قرب الهی و بهره ‌بردن از این ماه با عظمت جلسات جمع‌خوانی و جزءخوانی قرآن‌کریم تا پایان ماه مبارک رمضان با حضور جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80008/ق10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول