اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برپایی نمایشگاه کتاب نویسنده جوان در کوهبنان

نمایشگاه کتاب از آثار فاطمه نکویی نویسنده جوان شهرستان زرند در کوهبنان دایر شد.

برپایی نمایشگاه کتاب نویسنده جوان در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، نمایشگاه کتاب با موضوعات متنوع چند روزی است که به همت فاطمه نکویی نویسنده جوان و آتیه‌دار شهرستان زرند در محل سالن سینما قدیم «تالار افضل‌الدین ابوحامد کوهبنانی» واقع در جنب میدان امام خامنه‌ای شهر کوهبنان دایر و با استقبال چشمگیر شهروندان کوهبنانی مواجه شده است.

فاطمه نکویی که متولد سال 65 در شهر زرند است در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: دوران کودکی زمان مناسبی بود تا در رؤیاهای کودکیم غرق شوم و آن قدر در تخیلات و سرزمین قصه‌ها پرواز کنم که برای لذت بیشتر از آن دوران رؤیاهایم را بر روی کاغذ بیاورم و گه‌گاهی قصه یا شعر کودکانه بنویسم.

وی بیان کرد: به مرور همین یادداشت‌برداری از تخیلات دوران کودکی موجب شد که به نویسندگی علاقه‌مند شوم و علاوه بر دوران کودکی در نوجوانی و جوانی هم با وجود تمام مشکلات و دغدغه‌های زندگی باز هم در هر شرایطی مطالبی را به صورت ساده، روان و قابل فهم  برای تمام گروه‌های سنی بر روی کاغذ بیاورم.

این نویسنده که از سال 73 با نوشتن قصه «پیرمرد و شیر» خود را به‌عنوان نویسنده‌ای خوش‌ذوق و صاحب قلم معرفی کرد تاکنون کتاب‌های زیادی از جمله لحظات تلف شده، آهای دختر چوپان، به خاک افتادن، نماز بهترین آرامش، سرزمین قصه‌ها، غبار بادآورده، نیکو سرشت، فاصله واقعیت تا افکار شوم، پرشتاب بی‌رگ ناتوان، سپیده‌دم من آزادم، مادربزرگ قصه‌گو، پدربزرگ قصه‌گو، پرواز در سرزمین قصه‌ها، قصه‌های معلم مهربان در دو جلد، خیانت، گل‌های شیشه‌ای، گل‌های کاغذی، راهی به باریکی مو، گرگ پر طمع و زودتر از حسرت را به چاپ رسانده است.

وی همچنین به‌ تازگی کتابی با عنوان «ورود به سمت خیالی ممنوع» را  به رشته تحریر درآورده است که در دست چاپ است.

انتهای پیام/80012/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول