اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه 2 هزار جلد کتاب

نمایشگاه کتاب «ضیافت» در منوجان گشایش یافت

نمایشگاه کتاب ضیافت همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان منوجان گشایش یافت.

نمایشگاه کتاب «ضیافت» در منوجان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، عصر امروز نمایشگاه کتاب ضیافت با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این نمایشگاه دو هزار جلد کتاب با 500 عنوان به مدت 10 روز در محل پاساژ ورودی امام رضا (ع) دایر شده است.

حسن کوه‌پیما تصریح کرد: در صورت استقبال مردم در مرحله دوم کتاب‌ها با موضوع‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ادعیه مجدد تمدید می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه فرهنگ کتابخوانی و امور معنوی و قرآنی دانست و افزود: با توجه به اینکه کتاب نقش ارزنده و سازنده‌ای در جامعه دارد، باید با بسیج ادارات در بحث اهمیت کتاب گام‌های اساسی برداشته شود.

کوه‌پیما عنوان کرد: پس از ماه مبارک رمضان نیز نمایشگاه بزرگ کتاب و همایش عرضه محصولات فرهنگی در شهرستان منوجان، بخش مرکزی و آسمینون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80006/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول