اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف گسترش فرهنگ مطالعه صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه کتاب با 20 درصد تخفیف در سمیرم

مسئول نمایشگاه کتاب شهرستان سمیرم گفت: نمایشگاه کتاب با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی با بیش از 600 عنوان جلد کتاب در موضوعات مختلف با تخفیف 20 درصد در سالن کتابخانه عمومی سمیرم برپا شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب با 20 درصد تخفیف در سمیرم

سیروس طهماسبی در حاشیه برپائی نمایشگاه کتاب امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: نمایشگاه کتاب با بیش از600 عنوان کتاب در قالب دو هزار و 500 جلد کتاب با موضوعات مذهبی، علمی، روانشناسی، تاریخی، هنر، ادبیات، کودک و نوجوان از 9 تیرماه برپا شده است و تا پایان تیر‌ماه امسال نیز ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای سطح آگاهی و دانش عمومی مردم دانست و افزود: کتاب‌های نمایشگاه با 20 درصد تخفیف به مخاطبان ارائه می‌شود.

مسئول نمایشگاه کتاب شهرستان سمیرم تصریح کرد: این نمایشگاه تا 31 تیرماه امسال در محل تنها کتابخانه عمومی سمیرم همه‌روزه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

در ادامه معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: میزان مطالعه و کتابخوانی مردم یکی از شاخصه‌های ارزیابی رشد توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر محسوب می‌شود.

اصغر بهرامیان افزود: کتاب از دیرباز حافظ و احیا‌کننده تفکر و اندیشه‌های والا و منبع عظیمی بوده است که طالبان علم، اندیشه و حقیقت را سیراب کرده و امروزه کتاب می‌تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کار‌آمد در بهینه‌سازی فضای فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: برپائی نمایشگاه‌های کتاب سبب ارتقای سطح علمی و فرهنگی و افزایش مطالعه در جامعه می‌شود.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم  ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه در قالب بیش از 200 قطعه عکس و پوستر باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/2301/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول