اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خبر داد

ارائه 1800 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: یک‌هزار و 800 عنوان کتاب با مضامین دینی و مذهبی در نمایشگاه کتاب این شهرستان ارائه شده است.

ارائه 1800 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نمایشگاه علوم قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه علوم قرآنی شهرستان زنجان تا پایان ماه مبارک رمضان دایر است، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب و البسه نیز تا پایان ماه مبارک رمضان برای بازدید عموم دایر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه حدود یک‌هزار و 800 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب زنجان ارائه شده است، اضافه کرد: برخی از کتاب‌ها بیش از پنج نسخه و جلد دارد.

وی یادآور شد: در مجموع حدود 10 هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب زنجان عرضه شده است.

امیری با بیان اینکه کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه کتاب شامل مذهبی و دینی و تفاسیر قرآنی می‌شود، ادامه داد: کتاب‌های علوم قرآنی، قرآن، ادعیه، نرم‌افزارهای علوم قرآنی، نرم‌افزارهایی شامل سخنرانی‌های دینی و مذهبی و تابلوهای خوشنویسی با مضامین قرآنی و دینی نیز در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه البسه اسلامی لباس‌هایی که عکس شهدای دفاع مقدس بر آنها نقش بسته است ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های فکری تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه‌های علوم قرآنی، کتاب و البسه اسلامی در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان دایر شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه‌ها از ساعت هشت صبح تا 11 شب مراجعه کنند.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول