اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان تاکید کرد

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر برازجان

شهردار برازجان بر لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر تاکید کرد.

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی شامگاه شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: با وقوع سیل در شهرستان دشتستان شاهد وقوع مشکلات فراوانی در شهرستان دشتستان بودیم و این اتفاق تمامی برنامه‌های شهری را تحت تاثیر قرار داد.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: در جریان وقوع سیل آذرماه بخش اعظمی از زیرساخت‌های شهری برازجان دچار خسارت شدید شد و شاهد تخریب بالغ بر 90 درصد زیرساخت‌های شهری در محدوده شهری برازجان بودیم.

حسین‌آبادی بیان داشت: رفع مشکلات ناشی از وقوع سیل از دغدغه‌های اصلی است که در حوزه شهری برازجان باید به آن توجه شود و انتظار داریم مسئولان استان و شهرستان در توزیع اعتبارات عمرانی به این مساله توجه جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در ستاد سیل شهرستان دشتستان مشکلاتی که در اثر وقوع سیل در محدوده شهری برازجان ایجاد شد را بررسی کردیم و راهکارهای کارآمد برای گذر از مشکلات و خسارات ناشی از وقوع سیل را به مسئولان ارائه کردیم.

این مسئول اذعان داشت: در مسیری به طول یک کیلومتر شاهد وجود منازلی بوده‌ایم که در جریان وقوع سیل دچار خسارات فراوان شدند و عمده آنها منازلی هستند که در مسیر اصلی مسیل برازجان هستند و تعداد آنها به 44 باب منزل مسکونی می‌رسد.

شهردار برازجان عنوان کرد: در جریان سیلی که رخ داد بیشترین میزان منازل در منطقه علی‌آباد شهر برازجان بودیم و علت آن ساخت و ساز منازل مسکونی در کنار دره‌ها و دریچه پل‌ها بوده‌ایم و سند این منازل متعلق به افراد نیست.

حسین‌آبادی ابراز داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز زیادی در محدوده شهری برازجان وجود دارد که از مسئولان شهرستان دشتستان انتظار داریم در برخورد با متخلفین تلاش گسترده‌ای داشته باشند تا شاهد گستاخی بیش از حد متخلفین نباشیم.

وی افزود: شهرداری برازجان در محدوده شهری با متخلفین و واحدهای غیر مجاز برخورد قاطع می‌کند و در حریم شهر برخوردها باید از طریق شورای تامین مسکن انجام شود که انتظار داریم مسئولان برخوردی جدی و اساسی داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول