اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

اعتبارات برای ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی برازجان تامین شد

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: اعتبارات برای ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی برازجان تامین شد.

اعتبارات برای ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی برازجان تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان رضا عوض‌پور شامگاه شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: در ارتباط با مناطق سیل‌زده برازجان در ماه‌های گذشته نشست‌های متعددی با استاندار داشتیم که نتایج ارزشمندی در این زمینه حاصل شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: از قبل برای بحث حفاظت و صیانت از تولید در استان بوشهر اعتباراتی در نظر گرفتیم که با وقوع سیل در شهرستان دشتستان و زلزله شهرستان دشتی شاهد تغییر در اولویت‌بندی اعتبارات و منابع مالی شهرستان بودیم.

عوض‌پور بیان داشت: با نظر مساعد و دستور استاندار بوشهر شاهد تغییر ردیف اعتبارات برای رسیدگی به مشکلات مناطق دشتی و دشتستان بودیم و برای تحقق این مساله با دیوان محاسبات هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه مدیریت سیل دشتستان اولویت مسئولان استان است، اضافه کرد: مدیریت سیل شهرستان دشتستان از اولویت‌هایی است که در استان بوشهر شاهد هستیم و اعتبارت مربوط به این امر فریز شده و موجود است.

این مسئول اذعان داشت: عبور شبکه‌های انتقال آب از محل مسیل‌های برازجان از مسائلی است که هم‌اکنون شاهد آن هستیم و این امر در صورت وقوع سیل سبب شکستگی شبکه می‌شود که مشکلات بهداشتی را برای مردم ایجاد می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر عنوان کرد: تهیه راهکارها و برنامه‌های مناسب برای پاسخگویی به این مورد از مسائلی است که انتظار داریم مسئولان شهرستان دشتستان برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی کارآمد و نتیجه بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه حداکثر خدمات را به مردم استان بوشهر ارائه می‌دهیم، یادآور شد: از تمام امکانات و پتانسیل‌هایی که در اختیار داریم برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم بهره خواهیم برد و ارائه حداکثر خدمات به مردم اولویت مهمی است که در دستور کار مسئولان استان قرار دارد.

انتهای پیام/2452/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول