اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهر دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

وضعیت مبلمان شهری در برازجان زیبنده مردم نیست

نماینده مردم شهر دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت مبلمان شهری در برازجان زیبنده مردم نیست گفت: بازار روز برازجان باید ساماندهی شود.

وضعیت مبلمان شهری در برازجان زیبنده مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد پیش از ظهر امروزدر نشست بررسی پروژه‌های عمران شهری برازجان اظهار داشت: توسعه شهری از نیازهای مهم دشتستان است و همواره به این مورد تاکید داشته‌ام.

نماینده مردم شهر دشتستان در محلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیریت استان توجهی ویژه به بحث توسعه شهری در مناطق مختلف استان دارند و از توجه ویژه ایشان به رفع مشکلات شهرستان دشتستان در حوزه شهری تشکر می‌کنم.

موسوی‌نژاد بیان داشت: توسعه زیرساخت‌ها در مناطق محروم و مناطقی که شاهد ارائه خدمات کم‌تری در آنها بوده‌ایم، در روند اجرای پروژه‌های عمران شهری از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان عمرانی استان و شهرستان باید این مساله را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به مشکلات مناطق محروم حوزه شهری برازجان، اضافه کرد: وجود معابر و کوچه‌های خاکی و عدم وجود روشنایی در معابر عمومی این مناطق از اساسی‌ترین مشکلاتی است که در نقاط محروم شهری وجود دارد و شهروندان همواره آن را فریاد زده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: برخی مناطق محروم در حوزه شهر برازجان جرم‌خیز هستند و توسعه آسفالت معابر و ایجاد شبکه روشنایی در این مناطق می‌تواند کمک شایانی به بهبود امنیت این نقاط داشته باشد.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: وضعیت مبلمان شهری در برازجان و شهرهای دشتستان زیبنده مردم این مناطق نیست و مسئولان عمرانی استان در برنامه‌های خود باید توسعه مبلمان شهری در مناطق مختلف دشتستان را به‌طور ویژه مورد توجه قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت بازار برازجان مطلوب نیست، ابراز داشت: در مقطعی شاهد انجام خدمات خوبی به‌منظور سامان‌دهی بازار روز برازجان بودیم، ولی هم‌اکنون وضعیت بازار و مشکلات بازار شهر برازجان مورد انتقاد عموم شهروندان است.

نماینده مردم شهر دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث اماکن و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرک‌های علی‌آباد، حسین‌آباد و خضر برازجان از مسائل مهمی است که در پروژه‌های امسال برای رفع نیازهای تفریحی جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

موسوی‌نژاد اظهار داشت: احداث زمین چمن ورزشی روباز از پروژه‌های ورزشی ارزشمندی است که هزنیه زیادی برای دولت به دنبال ندارد و با اجرای آن می‌تواند در زمینه جلب رضایت مردم و شهروندان به نتایج بسیار خوبی رسید.

انتهای پیام/2452/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول