اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس:

سرمایه‌های سرگردان در کشور سرطان اقتصاد است

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: 460 هزار میلیارد تومان سرمایه سرگردان در کشور سرطان اقتصاد است.

سرمایه‌های سرگردان در کشور سرطان اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل‌نیا صبح امروز در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه گلخانه‌ای موقوفه یوسف سلطان اظهار کرد: اقتصاددانان کشور 460 هزار میلیارد تومان سرمایه‌های سرگردان کشور را می‌توانند با یک برنامه‌ریزی منسجم به چرخه تولید و صادرات هدفمند سوق دهند.

اسماعیل‌نیا افزود: با توجه به مشکلات اعتباری در کشور متولی این موقوفه بدون هیچ درخواست اعتباری از محل درآمد موقوفه برای ایجاد اشتغال و تفرجگاه در منطقه شمال بردسکن این پروژه را طراحی و اجرایی می‌کند.

وی از کدوغنی متولی موقوفه یوسف سلطان قدردانی کرد و از همه دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای تسریع در اجرای این پروژه همکاری همه جانبه‌ای را با متولی این موقوفه داشته باشند.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی همچنین با توجه به وسعت 200 هکتاری این پروژه و دبی آب قنات نوبهار پیشنهاد مجتمع‌های گلخانه‌ای در تولید سبزی استاندارد تحت عنوان سبزی بردسکن و جنگل‌کاری با گونه‌های سریع رشد با هدف تولید چوب و تفرجگاه در این مجموعه داد.

وی افزود: با تعامل و همدلی که در بین مسئولان شهرستان به‌ویژه شخص فرماندار است تمام استعلامات مورد نیاز سرمایه‌گذاران در منطقه از شش ماه به کمتر از یک هفته کاهش پیدا کرده است و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما جذب سرمایه‌گذاران در منطقه است که خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: همه مدیران به شدت پشتیبان سرمایه‌گذاران هستند و دراین زمینه تمام استعلامات آنها را در کمتر از یک هفته توسط دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: هرچه سریع‌تر در آینده نه چندان دور شاهد اجرای پروژه مجتمع گلخانه‌ای و باغ ویلا در منطقه شمال بردسکن توسط متولی موقوفه یوسف سلطان باشیم.

انتهای پیام/70021/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول