اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جذب افکار دیگران

تفکرات بدون توسعه اقتصادی فاقد ارزش است

عضو هیئت علمی پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه گفت: تفکرات بدون توسعه اقتصادی فاقد ارزش است و جذب افکار دیگران منجر به موفقیت می‌شود.

تفکرات بدون توسعه اقتصادی فاقد ارزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید پیراسته در چهارمین نشست جغرافی دانان پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه اظهار کرد: عشق منجر به متفاوت فکر کردن می‌شود و این نعمتی است که خدا در درون هر کسی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: نیروی عشق در درون انسان‌ها عاملی برای بزرگ فکر کردن و متفاوت بودن است.

استاد دانشگاه واترلو کانادا با بیان اینکه دگرخواهی ارجحیت بر خودخواهی دارد، افزود: یک روح والا انسان را به سمت گفته‌های متفاوت می‌برد و ارزش انسان‌ها به آنچه که هستند و به آن عشق می‌ورزند، است.

وی اضافه کرد: یک انسان زیرک با تغییر در تفکر و خروج آن از حالت انحصاری و انجام امور سخت موفقیت را به دست می‌آورد.

پیراسته با اشاره به اینکه در هر صورت آنچه که متفاوت است تعریفی از خلاقیت است، تصریح کرد: هر اندازه در حوزه کاری خود آگاهی بیشتری داشته باشیم می‌توان متفاوت فکر کرد و خلاقیت را به وجود آورد.

وی دو نوع تفکر آهسته و کند را عنوان و بیان کرد: با متفاوت بودن مخالفت‌ها نیز به وجود می‌آید و برای تفکر متفاوت باید خودمان را در موقعیتی قرار دهیم که عنصر تک فردی داشته و در این صورت می‌توان چندجانبه فکر کرد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه بحران‌های طبیعی شاخص پژوه اضافه کرد: باید خود را در حالت و فرمی که مردم تفکرات ما را جذب کنند، قرار دهیم و نتیجه این تفکرات اگر توسعه اقتصادی به دنبال ندارد دارای ارزش نیست.

انتهای پیام/63007/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول