اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان:

حضرت خدیجه‌(س) نماد بارز اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه منوجان گفت: خدیجه (س) زن برجسته و بزرگ جهان اسلام و نماد بارز اقتصاد مقاومتی است.

حضرت خدیجه‌(س) نماد بارز اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز منوجان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان بیانات ارزشمندی را بیان کردند که ملت ایران باید به این بیانات ارزشمند دقت کنند و در آن بیندیشند.

وی بیان کرد: بالا بودن حجم کار دولت نهم و دهم آن هم با تلاش خستگی‌ناپذیر و به دست گرفتن و بالا بردن تاثیر انقلاب از نکات برجسته این دولت بود و دولت نهم و دهم توانست، شعارهای انقلاب را از سر بگیرد و در جامعه مطرح و آن‌ها را در مجامع جهانی برجسته کند.

رضوانی افزود: ماه رمضان فرصتی الهی و ویژه برای رهپیویان به وجود می‌آورد تا ارتباط با خدا برقرار شود و دژ محکمی برای شیطان می‌توانیم در این ماه ایجاد کنیم.

امام جمعه منوجان تأکید کرد: ماه رمضان ماه مغفرت و توجه به معارف الهی است و در این ماه درب‌های جهنم و دست‌های شیطان نیز بسته است.

وی خاطر نشان کرد: حضرت خدیجه (س) زن برجسته و بزرگ جهان اسلام است، زنی که در عصر ناپاکی‌ها و پلیدی‌ها طاهره نام گرفت و پیامبر (ص) وی را گرامی می‌داشت و نخستین ام‌المؤمنین نام داشت و مورد توجه قرار گرفت.

رضوانی عنوان کرد: خدیجه (س) نماد بارز اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی است، وی دلی از معنویت داشت و انفاق و احسان از ویژگی‌های آن حضرت بود.

انتهای پیام/80006/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول