اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

امام جمعه سلسله گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور، امروز باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه مدیریت کاری خود قرار دهند.

اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلسله با اشاره به بحث اقتصاد گفت: باید همه مسئولان تلاش کنند، تا اقتصاد مقاومتی در کشور ایجاد شود.

امام جمعه سلسله در ادامه ضمن تسلیت سالروز وفات ام المومنین حضرت خدیجه (س) به بیان فضائل و مناقب ارزشمند آن بانوی بزرگوار اسلام پرداخت و گفت: اقدامات اساسی آن حضرت در راه کمک و پیشرفت دین مبین اسلام برای هر فرد مسلمان و به ویژه زنان مسلمان یک الگوی سازنده است.

وی افزود: خدیجه (س) نخستین زن مسلمانی بود که علاوه بر اظهار علاقه‌مندی به دین اسلام و مسلمان شدن از سرمایه خود هزینه فراوانی برای اسلام نمودند که فشار و تحریم‌های مسلمانان در شعب ابی‌طالب و کمک‌های ام‌المومنین از جمله این کمک‌ها است.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه افزود: باید از فداکاری‌های آن زمان و نتیجه شیرین مقاومت درس گرفت و با تاسی از آن اقدامات ارزشمند درس اقتصاد مقاومتی گرفت و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری آن را سرلوحه کار و مدیریت خود قرار دهیم تا به پیروزی برسیم.

امام جمعه سلسله در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ضمن تبریک این روز سخاوت و بذل و بخشش به ویژه در کمک به ایتام را از جمله شاخص‌های بارز شخصیتی آن امام همام برشمرد و گفت: باید کمک به نیازمندان و انفاق را که از ویژگی‌های آن حضرت است، سرلوحه کار خود قرار دهیم، با شرکت در طرح اکرام و اطعام ایتام خود را در زمره رهروان راه آن کریم اهل بیت قرار دهیم. 

موسوی در ادامه به خروجی‌های ارزشمند ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار امیدواری کرد: مومنان روزه‌دار در پایان این ماه مبارک بتوانند ثمره ارزشمند معنوی به دست بیاورند.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول