اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

ثبت نام 64 هزار متقاضی کار در بخش کشاورزی خوزستان

معاون تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ثبت نام بیش از 64 هزار متقاضی کار در بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

ثبت نام 64 هزار متقاضی کار در بخش کشاورزی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا میرانی عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی خوزستان در محل سالن جلسات استانداری از بیش از 64 هزار متقاضی کار در بخش کشاورزی استان خوزستان خبر داد.

وی افزود: این افراد از یکم فروردین ماه سال جاری تا 29 تیرماه در سامانه ثبت نام متقاضیان اشتغال بخش کشاورزی نام نویسی کرده‌اند.

معاون تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 92 تا تاریخ امروز 64 هزار و 650 نفر متقاضی کار در بخش کشاورزی در سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: براساس راستی آزمایی 81 درصد افراد ثبت نام کرده در سامانه ثبت نام متقاضیان اشتغال بخش کشاورزی واجد شرایط بوده‌اند.

به گفته میرانی، براساس تحقیقات انجام شده 54 هزار و 564 نفر در مرحله راستی آزمایی واجد شرایط اشتغال تشخیص داده شدند.

وی در ادامه به کسانی که نامشان از لیست کارجویان حذف شده است اشاره و بیان کرد: تعداد 7 هزار و 37 نفر به علت دارا نبودن شرایط اشتغال از لیست حذف شده‌اند.

معاون تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اضافه کرد: تعداد 14هزار و 902 نفر نیز به دلیل اینکه خودشان پیگیری نکرده‌اند از لیست سامانه ثبت نام متقاضیان اشتغال بخش کشاورزی حذف شدند.

وی در پایان تأکید کرد: متقاضیان اشتغال در بخش کشاورزی به دو دسته و در غالب یک هزار و 46 شرکت تعاونی و 42 شرکت سهامی ساماندهی شده‌اند.

اتنهای پیام/72010/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول