اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های هرمزگان خبر داد

5 هزار ختم قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان در زندان‌های هرمزگان

رییس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های هرمزگان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 5 هزار ختم قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان در زندان‌های هرمزگان انجام می‌شود.

5 هزار ختم قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان در زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، موسی رامشک صبح امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: زیر ساخت‌های مناسب برای اجرای هدفمند برنامه‌های قرآنی در زندان‌های استان فراهم است و به صورت روزانه محافل انس با قرآن در نمازخانه‌ها و تمام اندرزگاه‌ها با حضور کارکنان و مددجویان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قرآن کریم روشنایی بخش روح و نفس انسانها است، افزود: فرهنگ قرآنی مناسب‌ترین راه برای اصلاح و تربیت مددجویان است.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های هرمزگان تصریح کرد: بهترین اعمال در شب‌ها و روزهاى ماه مبارک رمضان، تلاوت قرآن است و الفت گرفتن با این کتاب آسمانی سبب شکل گرفتن شخصیت معنوی انسان‌ها می‌شود.

رامشک با بیان اینکه قرآن کریم نقشه راهی برای سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها است، بیان داشت: یکی از اولویت‌های زندان‌های استان ترویج قرآن و اجرای برنامه‌های قرآنی است چرا که توسعه و آموزش این کتاب انسان ساز زمینه هر چه بهتر اصلاح و تربیت مددجویان را فراهم می‌کند.

وی همچنین خواستار توسعه برنامه‌های قرآنی در سطح جامعه شد و افزود: دور بودن از فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی، مشکلات عمده فرهنگی در پی خواهد داشت و آفتی برای جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/88007/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول