اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان خبر داد

حمایت بهزیستی دشتستان از 570 دانشجو و دانش‌آموز

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان از حمایت بهزیستی دشتستان از 570 دانشجو و دانش‌آموز خبر داد.

حمایت بهزیستی دشتستان از 570 دانشجو و دانش‌آموز

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا هوشیار شامگاه پنجشنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمات حمایتی مهمترین ماموریت بهزیستی است و در این زمینه شاهد ارائه خدمات فرهنگی بوده‌ایم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: مبارزه با مقوله طلاق از فعالیت‌های مهمی است که در یک سال گذشته بهزیستی خدمات خیلی خوبی در این زمینه ارائه کرده است و با این کار به دنبال تحکیم فضای خانواده‌ها هستیم.

هوشیار بیان داشت: روحانیون و ائمه جمعه نقش تربیتی و فرهنگی مهمی در جامعه دارند و می‌توانند با مشاوره دادن به افرادی که اختلافات پوچ و بی اساس دارند زمینه را برای حفظ بنیان خانواده و مبارزه با پدیده ناپسند طلاق فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات مالی بهزیستی شهرستان دشتستان پاسخگوی نیازها و برنامه‌های مکرر این شهرستان نیست، اضافه کرد: منابع مالی و اعتبارات بهزیستی با ماموریت‌های کثیر و تاثیرگذار آن سازگار نیست و تعریف نشده است.

این مسئول اذعان داشت: تهیه وسایل توانمندسازی مانند ویلچر، عصا، امکانات معلولین و ... از ماموریت‌های مهمی است که بهزیستی دشتستان به آن توجه داشته و در این راستا شاهد صرف اعتبارات یک میلیارد ریالی بوده‌ایم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان عنوان کرد: به‌منظور حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش خدمات بهزیستی پیش‌بینی تامین لوازم‌التحریر و البسه مورد نیاز 300 دانش‌آموز در شهرستان دشتستان را کرده‌ایم که همزمان با شروع سال تحصیلی در اختیار ایشان قرار می‌دهیم.

هوشیار با بیان اینکه 270 دانشجوی دشتستانی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند، ابراز داشت: حمایت از دانشجویان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت بهزیستی از برنامه‌های مهمی است که همه‌ساله به آن توجه داریم و در سال‌جاری شاهد صرف هزینه 180 میلیون تومانی در این راستا بوده‌ایم.

وی افزود: 364 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی دشتستان از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند که پس از بازنشستگی این افراد دیگر نیازی به حمایت بهزیستی ندارند و حقوق خود را از تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/2452/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول