اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ساخت پل جدید عبداللهی تا 2 ماه آینده/ رفع همه مشکلات مجتمع‌های آپارتمانی یاس و بهار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا دو ماه آینده پل جدید عبداللهی در لیشتر گچساران به بهره‌برداری می‌رسد.

ساخت پل جدید عبداللهی تا 2 ماه آینده/ رفع همه مشکلات مجتمع‌های آپارتمانی یاس و بهار

سید حسین صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به سفر یک روزه خود به شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: در این سفر موضوع مصلای این شهر را پی‌گیری کردیم که کار اجرایی این پروژه در مراحل مختلف در حال انجام بوده و تکمیل اطراف مصلا و داخل این پروژه نیز با سرعت خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به جوابگو نبودن مسجد صاحب‌الزمان گچساران و نظر امام جمعه این شهر، نماز جمعه از هفته آینده در محل مصلا برگزار ‌شود.

صابری با بیان اینکه کارهای باقی مانده مصلا نیز طی سه ماه آینده به اتمام می‌‌رسد، اذعان کرد: با توجه به روند مطلوب کنونی پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال پروژه مصلای گچساران به بهره‌برداری برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بازدید خود از پل معروف عبداللهی در منطقه لیشتر اشاره کرد و ابراز داشت: این پل در 20 سال گذشته ساخته شده و اکنون طبق آنچه که مسئولان راه و شهرسازی گفته‌اند، جوابگوی ترافیک این جاده نیست.

صابری تصریح کرد: جاده کنارگذر برای عبور و مرور در نظر گرفته شده که دستور آسفالت آن داده شد و فکر کنم اکنون آسفالت‌ریزی آن برای عبور بهتر و راحت وسائط نقلیه به اتمام رسیده باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که وضعیت آپارتمان‌های شهرک امام حسین یاسوج پس از پیگیری‌هایی که داشتید به کجا انجامید؟ عنوان کرد: طبق تماس تلفنی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری، شبکه فاضلاب هر دو مجتمع وصل شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی به ایجاد روشنایی کامل در این دو شهرک اشاره کرد و بیان داشت: اکنون شهرداری باید با نصب توری‌ برای جمع‌آوری زباله‌های آن‌ها در یک جا اقدام کند.

صابری، اقدام مهم را تشکیل هیئت مدیره دو مجتمع یاس و بهار دانست و متذکر شد: اگر هیئت مدیره شکل بگیرد بسیاری از مشکلات برای همیشه برطرف می‌شود.

گفتنی است؛ دو مجتمع مسکونی یاس و بهار در شهرک امام حسین یاسوج از گذشته تاکنون مشکلات عدیده‌ای در مباحث مختلف داشتند که با پیگیری رسانه‌ها و البته جدیت و اقدام استاندار کهگیلویه و بویراحمد این مشکلات در ابعاد مختلف در حال برطرف شدن است.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول