اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

طرح تذکر لسانی از دوم مرداد در گچساران اجرایی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به این‌که این شهرستان جزو 200 شهر منتخب اجرای طرح تذکر لسانی در کشور است، گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور و از دوم مرداد ماه در گچساران اجرایی می‌شود.

طرح تذکر لسانی از دوم مرداد در گچساران اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جهانگیر انصاری امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران اظهار داشت: فرارسیدن ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای توجه و اجرایی کردن هر چه بیشتر و بهتر فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر است.

وی یادآور شد: در گچساران فضاسازی مناسبی برای ماه رمضان ایجاد نشده و لازم است ادارات و نهادها در این زمینه فعالیت‌های بهتر و بیشتری انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران نصب بنرهایی با مضمون احادیث و مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در مناطق مختلف شهر و در مکان‌های مناسب را امری ضروری دانست و گفت: باید در کمترین زمان ممکن در این زمینه اقدامات عملی صورت گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح تذکر لسانی در گچساران تصریح کرد: این طرح از دوم مرداد ماه مصادف با 15 رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان اجرایی می‌شود.

ساماندهی و آموزش 80 نفر برای اجرای طرح تذکر لسانی در گچساران

انصاری یادآور شد: برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و عملیاتی کردن طرح تذکر لسانی باید فضاسازی مناسب در نقاط مختلف شهر صورت گیرد.

وی عنوان کرد: برای اجرای طرح تذکر لسانی در گچساران افزون بر 80 نفر از خواهران و برادران بسیجی طی یکی دو ماه گذشته آموزش‌های لازم را در این زمینه گذرانده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان این‌که طرح تذکر لسانی توسط 14 گروه هفت نفره خواهران و برادران اجرایی می‌شود، افزود: این گروه‌ها از پایگاه‌ها، رده‌های مقاومت ادارات و نهادها و بازار انتخاب شده‌اند.

انصاری اظهار داشت: افزون بر 200 مورد از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر جمع‌آوری، تهیه و تنظیم شده که در مراحل اجرای طرح تذکر لسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/82001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول