اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد امر به معروف مجمع امور صنفی گچساران خبر داد

برگزاری کلاس‌های ماهانه اخلاق بازاریان شهر گچساران با حضور روحانیون

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مجمع امور صنفی گچساران از برگزاری کلاس‌های ماهانه اخلاق خبر داد و گفت: کلاس‌های اخلاق برای بازاریان و کسبه در آینده‌ای نزدیک و با حضور روحانیون برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های ماهانه اخلاق بازاریان شهر گچساران با حضور روحانیون

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید‌محمد میرباقری امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد: در راستای احیای فریضه الهی و انسان‌ساز امر به معروف و نهی از منکر در بازار گچساران، شورای امر به معروف و نهی از منکر بازار این شهرستان اصلاح و فعال شده است.

وی با بیان این‌که تمامی فعالیت‌های این شورا در سیستم بایگانی تعریف شده، ثبت می‌شود، افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات این شورا معرفی گروه‌های تذکر لسانی به ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در راستای کسب آموزش‌های تذکر لسانی بوده است.

میرباقری از تشکیل گروه‌های 10 نفره تذکر لسانی در ازای هر 100 نفر خبر در سطح بازار گچساران خبر داد و اظهار کرد: در راستای احیا و تداوم فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح بازار، ماهانه جلساتی در این زمینه به همت مجمع امور صنفی  گچساران برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مجمع امور صنفی گچساران برگزاری نماز جماعت را از جمله راهکارهای احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اذعان داشت: در این راستا با همکاری بازاریان، کسبه و مردم نماز جماعت ظهر، عصر، ادعیه و زیارات به دلیلی نزدیکی مسجد به مرکز بازار در این محل برگزار می‌شود.

میرباقری از انجام فعالیت‌های عقیدتی و فرهنگی برای بازاریان و کسبه خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های عقیدتی، دینی و فرهنگی در زمینه‌های مختلف از منابع احکام و به ویژه قرآن در راستای اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای بازاریان و کسبه در نظر گرفته شده است.

این مسئول همچنین از برگزاری کلاس‌های ماهانه اخلاق خبر داد و خاطرنشان کرد: کلاس‌های اخلاق برای بازاریان و کسبه در آینده‌ای نزدیک و با حضور روحانیون برگزار می‌شود.

میرباقری برگزاری برنامه‌های مختلف عقیدتی و مذهبی در قالب جشن‌های میلاد و مراسم‌های شهادت ائمه(ع) را از دیگر اقدامات شورای امر به معروف و نهی از منکر مجمع امور صنفی گچساران عنوان کرد و یادآور شد: تمامی برنامه‌های مذهبی در ماه‌های محرم و رمضان، همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی با همکاری این شورا در سطح بازار گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82014/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول