اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جلسه کارگروه تخصصی امور بانوان مطرح شد

توجه هر چه بیشتر رؤسای اداره‌های گچساران به مشکلات بانوان شاغل

در نخستین جلسه کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده گچساران، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر رؤسای اداره‌ها و نهادهای این شهرستان به مشکلات بانوان شاغل تأکید شد.

توجه هر چه بیشتر رؤسای اداره‌های گچساران به مشکلات بانوان شاغل

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نخستین جلسه کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده این شهرستان امروز و با حضور فرماندار و اعضای این کارگروه برگزار شد.

فرماندار گچساران در این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه رمضان اظهار کرد: دقت در تهذیب نفس و اصلاح خود برای تاثیرگذار بودن به دیگران بسیار مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

محمد شفیعی با اشاره به نقش بانوان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، خانوادگی و اقتصادی ابراز داشت: زنان علاوه بر وظیفه سنگین خانه‌داری و تربیت فرزندان صالح، در بیرون از خانه نیز همپای مردان در سرنوشت جامعه خود نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم تلاش برای بررسی و برطرف کردن مشکلات این قشر زحمت‌کش جامعه تصریح کرد: هدف از تشکیل کارگروه‌های امور بانوان و خانواده رسیدن به نتیجه مطلوب و هدفمند شدن فعالیت‌ها همراه با برنامه‌ریزی دقیق است.

شفیعی با اشاره به آموزش‌های مشاوره قبل از ازدواج توسط اداره بهزیستی و همچنین راه‌اندازی ستاد فرهنگی جوانان توسط اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: در سطح تمامی دستگاه‌ها و ادارات گچساران اقدامات مختلفی در راستای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه بانوان و خانواده صورت می‌گیرد که لازم است با یک سامان‌دهی منظم منجر به خروجی مناسب و مطلوبی شود.

کارشناس امور بانوان و  خانواده فرمانداری نیز در این جلسه هدف از تشکیل این کارگروه تخصصی را بیان مشکلات و بررسی و برطرف کردن این مشکلات توسط مسئولان و همچنین تلاش در راستای ارتقای خدمات بانوان شاغل در ادارات عنوان کرد.

رؤسای دانشگاه‌های گچساران عضو کارگروه بانوان و خانواده می‌شوند

عذرا آذریان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های امور بانوان و مشکلات مطرح شده توسط بانوان شاغل در ادارات، توجه هر چه بیشتر رؤسای اداره‌ها و نهادها به مشکلات بانوان شاغل را خواستار شد.

فرماندار گچساران در این جلسه عضویت رؤسای دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و دانشکده نفت در این کارگروه را ضروری عنوان کرد و دعوت از این مسئولان برای حضور در جلسه بعدی را خواستار شد.

شفیعی گفت: امور بانوان از ادارات سطح شهرستان به منظور بررسی وضعیت محیط کاری بانوان و آقایان از لحاظ مختلط بودن بازدید کرده و نتیجه را در جلسه بعدی کارگروه گزارش دهد.

وی تصریح کرد: دبیر کارگروه بانوان به منظور برطرف کردن مشکلات ایاب و ذهاب بانوان شاغل در ادارات و نهادها، آمار این بانوان را جمع‌آوری کند تا در این زمینه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

شفیعی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی مختص بانوان در ادارات عنوان کرد: فرمانداری در این زمینه با اداره کل آموزش و پژوهش استانداری کهگیلویه و بویراحمد هماهنگی لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول