اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

100 تن مرغ منجمد و 100 تن برنج در بازار گچساران در حال توزیع است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: به منظور تامین کالاهای مورد نیاز مردم برای ماه مبارک رمضان افزون بر 100 تن مرغ منجمد به قیمت مصوب دولتی و 100 تن برنج به قیمت مصوب در گچساران توزیع می‌شود.

100 تن مرغ منجمد و 100 تن برنج در بازار گچساران در حال توزیع است

رضا شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: به منظور تامین کالاهای مورد نیاز مردم برای ماه مبارک رمضان افزون بر 100 تن مرغ منجمد به قیمت مصوب دولتی و 100 تن برنج به قیمت مصوب توزیع می‌شود.

وی قیمت مرغ منجمد را هر کیلو 50 هزار ریال و قیمت هر کیلو برنج را 22 هزار ریال عنوان کرد و افزود: کار توزیع این اقلام در 30 فروشگاه و مغازه صورت می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با بیان این‌که مغازه‌داران موظف به رعایت نرخ تعیین ‌شده توسط اداره صنعت، معدن و تجارت هستند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به این اداره گزارش دهند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر و در سطح بازار این شهرستان از نظر فراوانی مرغ گرم، مرغ منجمد و سایر اقلام مصرفی مردم در این ماه مبارک مشکلی وجود ندارد.

شریفی با بیان این‌که نظارت بازرسان بر بازار گچساران نیز در این ماه تشدید شده است، تصریح کرد: بازرسان بر نحوه توزیع کالاهایی همچون برنج، حبوبات، روغن، گوشت، مرغ، چای، قند، شکر که در این ماه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، نظارت بیشتری دارند.

وی با اشاره به این‌که 30 فروشگاه و مغازه در گچساران فروش کالاهای اساسی ماه رمضان را آغاز کرده‌اند، گفت: این مغازه‌ها در چارچوب طرح ضیافت ماه رمضان و با عنوان «طرح فروش فوق‌العاده ماه رمضان» بوده و در چندین نقطه از شهر در دسترس عموم مردم قرار دارد.

شریفی ادامه داد: کالاهای مصرفی ماه رمضان در این مغازه‌ها با تخفیف 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به مصرف کننده‌ها عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری مردم در برخورد با متخلفان صنفی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت تخلف واحدهای صنفی این شهرستان با شماره تلفن 124 ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول