اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

اقدامات مطالعاتی پیرامون حضرت خدیجه (س) آغاز شود

امام جمعه سلماس گفت: اقدامات مطالعاتی باید پیرامون شخصیت حضرت خدیجه (س) به صورت جدی آغاز شده و پیگیری شود.

اقدامات مطالعاتی پیرامون حضرت خدیجه (س) آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام محمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: شخصیت حضرت خدیجه (س) و خدمات گسترده ایشان برای ترویج و توسعه دین مبین اسلام نباید توسط ملت‌ها به فراموشی سپرده شود، بنابراین باید در این راستا اقدامات مطالعاتی را به طور جدی آغاز کرد.

وی ثروت حضرت خدیجه (س) را شاه کلید پیروزی دین مبین اسلام دانست، و افزود: ایشان ثروت و هستی خود را در راه ترویج این آئین الهی صمیمانه و توام با آگاهی و بصیرت در اختیار حضرت محمد (ص) قرار دادند، تا جایی که این موضوع به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل در اشاعه دین اسلام قلمداد می‌شود.

موسوی فرا رسیدن سالروز وفات این بانوی بزرگوار را به همه مسلمانان جهان تسلیت گفت و بیان داشت: اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و کسانی که در فعالیت‌های اقتصادی فعال هستند باید راه، سبک و شیوه زندگی این بانوی مکرم را الگو قرار دهند، زیرا اموال خود را در بهترین مسیر همراه با سخاوتی غیرقابل وصف هزینه کرد.

امام جمعه سلماس به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: در دین مبین اسلام و قرآن کریم به وفور محسنات این ماه مورد اشاره قرار گرفته است، بنابراین زنان و مردان مسلمان باید برای بهره‌برداری از این ماه و طلب آمرزش از خداوند متعال بی‌نهایت تلاش کنند.

وی رمضان را فرصت مغتنمی برای رشد معنوی و پالایش روحی دانست و اظهار داشت: از این فرصت به دست آمده برای بررسی کارنامه اعمال خود باید نهایت استفاده را ببریم، تا از طریق نگاه به گذشته خود از غفلت‌ها اظهار ندامت کرده و از موفقیت‌ها نیز به خود ببالیم.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول