اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

توزیع اعتبارات در کشور عادلانه نیست/ از منافع استانی خود کوتاه نمی‎آییم

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع اعتبارات در کشور عادلانه نیست و حق مردم این استان در این رابطه نادیده گرفته شده است.

توزیع اعتبارات در کشور عادلانه نیست/ از منافع استانی خود کوتاه نمی‎آییم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات و خدمات خوبی در این استان انجام گرفته اما ریشه‌های محرومیت در این استان به اندازه‌ای است که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی ادامه داد: این در حالی است که مسئولان نه تنها توجه ویژه‌ای به این استان ندارند بلکه حق مردم این استان را در بسیاری از موارد به ویژه در حوزه تخصیص اعتبارات نادیده گرفته و مردم با بی‌عدالتی‌های بسیاری روبرو هستند.

زمانیان با اشاره به خشکسالی‌های چند سال اخیر این استان، تصریح کرد: حق استان و کشاورزان در رابطه با خسارات ناشی از این خشکسالی‌های هنوز پرداخت نشده و ما در این رابطه متحمل ضررهای بسیاری شدیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: استان ما داری 10 دشت است که طی این سال‌های اخیر بیلان تمام این دشت‌ها منفی بوده و این می‎تواند تاثیرات زیست محیطی بسیار مخربی در پی داشته باشد.

زمانیان، عدم توازن منطقه‌ای را یکی از مهمترین عوامل محرومیت‌ در این استان دانست و گفت: سوء مدیریت‌های کلان در سطح کشور باعث شده تا همه استان‌های کشور به یک اندازه از رشد و توسعه لازم برخوردار نشوند.

وی با بیان اینکه توزیع اعتبارات در کشور عادلانه نیست، خاطرنشان کرد: در همین راستا مردم استان فدای سیاست‌های اشتباه مسئولان کشور شدند و کسی پاسخگوی این بی‌عدالتی‌ها نیست.

زمانیان با بیان اینکه دولت یازدهم باید جلوی این بی‌‎عدالتی‌ها را بگیرد، اظهار کرد: در حالی که ما به منافع ملی کشور توجه داریم اما از منافع بومی و استانی خود به هیچ عنوان کوتاه نمی‎آییم.

نماینده مردم بن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌ها انجام گرفته در کشور جزیره‌ای است، افزود: در حالی که در سال‌های اخیر به استان‌های کویری کشور اعتبارات قابل توجهی اختصاص داده شده اما حق استان ما در نظر گرفته نشده است.

زمانیان خاطرنشان کرد: امید می‎رود این رویه در دولت یازدهم تغییر پیدا کند و حق مردم استان‌های محرومی چون استان ما نیز مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/68004/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول