اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون محقق شد

پرداخت 99 درصد اعتبارات مشاغل خانگی و خوداشتغالی همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: 99 درصد از اعتبارات پیش‌بینی شده مشاغل خانگی و خوداشتغالی استان همدان از ابتدای سال تا کنون پرداخت شده است.

پرداخت 99 درصد اعتبارات مشاغل خانگی و خوداشتغالی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسعود اقلامی پیش از ظهر امروز در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان تا امروز، برای 31 هزار نفر تعهد اشتغال غیر مسکن داشته‌ایم که معادل 19 درصد محقق شده است.

وی افزود: دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل کرده‌اند و طبق آخرین گزارش برخی دستگاه‌ها اطلاعات خود را برای رصد در سامانه تکمیل نکرده‌اند که مقرر شد، ظرف چند روز آینده این کار را انجام دهند تا میزان اشتغال ایجاد شده سریع مشخص شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در خصوص مشاغل خانگی و خوداشتغالی ابراز داشت: از اعتبارات پیش بینی شده 19 میلیارد تومان از ابتدای سال پرداخت شده است.

وی با اشاره به میزان اعتبارات سال 92، افزود: یک هزار میلیارد تومان در شورای عالی اشتغال برای اشتغال و تسهیلات استان همدان اختصاص یافته که بانک‌های استان موظف به پیگیری از بانک‌ها عامل خود برای جذب و دریافت آن از مرکز شده‌اند. 

اقلامی به میزان اعتبار اختصاص یافته اشتغال، در بخش روستایی اشاره و بیان داشت: 30 درصد از اعتبار اشتغال کل استان، به اشتغال روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت اختصاص یافته است.

وی ابراز داشت: کمیته‌ای برای تحقق این کار تعریف شده که در استان به ریاست معاون برنامه‌ریزی استاندار و در شهرستان‌ها نیز به ریاست فرمانداران تشکیل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان در خصوص اشتغال ایجادی در استان، خاطرنشان کرد: از اشتغال ایجاد شده برای 5 هزار و 879 نفر، 23 درصد مربوط به بانوان و 57 درصد مربوط به آقایان است.

وی افزود: از این میزان اشتغالزایی، 20 درصد در بخش کشاورزی، 52 درصد بخش خدمات و 27 درصد در بخش صنعت بوده است.

انتهای پیام/89024/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول