اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان خبر داد

اعتبارات فرهنگی دشتستان 3 برابر شده است

معاون فرماندار دشتستان از رشد 3 برابری اعتبارات فرهنگی دشتستان خبر داد.

اعتبارات فرهنگی دشتستان 3 برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان شامگاه چهارشنبه در نشست با فعالان قرآنی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دیدگاه همه مسئولان توسعه شهرستان است و با تمام توان در این راستا تلاش می‌کنیم.

وی افزود: در جامعه اسلامی قرآن در راس همه امور است و در برنامه‌های شهرستان دشتستان تقویت زیرساخت‌های عمرانی در راس امور است.

دهقان خاطرنشان کرد: سطح توقعات جامعه برای تامین نیاز مالی فعالیت‌های فرهنگی باید به نحوی باشد که منابع اعتباری موجود پاسخگوی آن باشد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان بیان داشت: اعتباراتی که فرمانداری در اختیار دارد، اعتبارات تملک و دارایی است که منظور از آن اجرای پروژه‌های عمرانی است و اعتبارات تملک و دارایی بر اساس قانون بودجه و الزامات بودجه توزیع می‌شود.

وی با اشاره به نحوه توزیع اعتبارات تملک و دارایی گفت: اعتبارات تملک و دارایی بر اساس 22 فصل عمرانی توزیع می‌شود و حوزه فرهنگی و هنر یکی از بخش‌هایی است که در توزیع اعتبارات عمرانی بر اساس آن عمل می‌شود و در حوزه فرهنگی بر اساس شاخص‌های توسعه توزیع اعتبارات انجام می‌شود.

دهقان یادآور شد: در پنج سال گذشته اعتبارات حوزه فرهنگی افزایش اساسی داشته و حدود سه برابر افزایش داشته است.

وی افزود: در کمیته برنامه‌ریزی استان همیشه برای اعتبارات فرهنگی و خانه‌های عالم چانه‌زنی می‌کنیم و در زمینه توسعه عمرانی و ساخت خانه‌های عالم اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان گفت: در سال‌های اخیر توسعه اعتبارات مساجد در راس کار مسئولان شهرستان بوده و این اعتبارات حدود سه برابر افزایش یافته است.

دهقان اظهار داشت: تبدیل اعتبارات کانون‌های فرهنگی و هنری به کانون‌های فرهنگی و مذهبی از اقدامات اثرگذاری است که به‌منظور توسعه فعالیت‌های مذهبی در شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه چهار کانون فرهنگی و مذهبی در مساجد شهرستان دشتستان احداث شده، اضافه کرد: سه کانون فرهنگی و مذهبی در مساجد شهر برازجان و یک کانون فرهنگی و مذهبی در شهر وحدتیه احداث شده است.

دهقان یادآور شد: توسعه و تجهیز کانون قرآنی نظرآقای دشتستان از اقدامات موثری است که برای گسترش فعالیت‌های قرآنی در شهرستان دشتستان صورت گرفته و در این زمینه شاهد تخصیص پنج میلیارد ریال اعتبار بوده‌ایم.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول