اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خواستار شد

افزایش اعتبارات شهری برازجان / توسعه متوازن فرهنگی و عمرانی

شهردار برازجان با تاکید بر لزوم افزایش اعتبارات شهری برازجان گفت: توسعه متوازن فرهنگی و عمرانی در دستور کار شهرداری برازجان قرار دارد.

افزایش اعتبارات شهری برازجان / توسعه متوازن فرهنگی و عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه عمرانی شهرستان از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان به آن توجه دارند و برای تحقق این مهم باید زیرساخت‌های لازم نیز فراهم باشد.

وی اضافه کرد: اعتبارات و منابع مالی مهم‌ترین عوامل اثرگذار در توسعه مناطق شهری و روستایی هستند و به‌طور مستقیم میزان و نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی به‌منظور توسعه شهری و روستایی در مناطق مختلف را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

شهردار برازجان بیان داشت: با توجه به قرار گرفتن در فصل تقسیم اعتبارات استانی مدیریت شهرستان باید در معاونت برنامه‌ریزی استانداری پیگیری و چانه‌زنی‌های فراوانی به‌منظور افزایش حجم اعتبارات و منابع مالی شهرستان داشته باشد.

حسین‌آبادی خاطرنشان کرد: برازجان 9 درصد از اعتبارات شهری استان بوشهر را به‌خود اختصاص می‌دهد که با توجه به تغییر در شاخص اعتبارات شهری نیازمند چانه‌زنی و افزایش اعتبارات شهری برازجان در سال جدید هستیم.

وی متذکر شد: نیازها و مشکلات مردم در مناطق مختلف شهر برازجان را شناسایی و احصا کرده‌ایم و امیدواریم در سال جاری با پیگیری فرماندار دشتستان و معاونین ایشان شاهد افزایش اعتبارات شهری برازجان برای پاسخگویی به مطالبات به‌حق شهروندان باشیم.

شهردار برازجان با تاکید بر توسعه متوازن فرهنگی و عمرانی گفت: باید متوازن با توسعه عمرانی برای توسعه فرهنگی در مناطق شهری نیز برنامه‌ریزی کنیم، از این رو در جذب اعتبارات باید افزایش اعتبارات عمرانی و فرهنگی اولویت اساسی مدیریت ارشد شهرستان باشد.

حسین‌آبادی تاکید کرد: گسترش و توسعه فضاهای سبز از نیازهایی است که در مناطق شهری و روستایی دشتستان وجود دارد و می‌طلبد مدیریت شهرستان در تقسیم اعتبارات، ردیف خاصی برای توسعه فضاهای سبز دشتستان جذب کنند.

انتهای پیام/2452/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول