اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خنداب:

اعتبارات عمرانی خنداب در سال‌جاری 104 میلیارد ریال است

فرماندار شهرستان خنداب اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال‌جاری را 104 میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد.

اعتبارات عمرانی خنداب در سال‌جاری 104 میلیارد ریال است

سید محسن سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توزیع اعتبارات شهرستان بیش از 100 میلیارد ریال به اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص یافت که این میزان در مقایسه با سال قبل 8,8 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات متاسفانه اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهر طی سال‌های گذشته با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که تلاش داریم با تزریق این اعتبار به پروژه‌های نیمه‌ تمام، برخی از این مشکلات را برطرف سازیم.

فرماندار شهرستان خنداب ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان خنداب در حال حاضر عدم وضعیت مطلوب جاده‌ها است که بخشی از اعتبارات به منظور اجرای طرح‌های آسفالت راه‌های روستایی هزینه خواهد شد.

سجادی گفت: بعد از آسفالت راه‌های روستایی تامین اعتبارات مورد نیاز به منظور اجرای طرح‌‌های مقاوم‌‌سازی و بازسازی منازل روستایی، تکمیل و احداث مساجد شهری و روستایی، طرح‌‌های صنعتی، بخش کشاورزی و تامین آب شرب روستایی در اولویت قرار دارند.

وی تاکید کرد: از مدیران دستگاه‌ها انتظار داریم با جذب اعتبارات تمام سعی و تلاش خود را برای رشد و آبادانی هر چه بیشتر شهر به کار بسته و هزینه‌ها را مدیریت کنند.

فرماندار شهرستان خنداب با اشاره به مشکلات این شهر گفت: شهرستان خنداب با مشکلات عدیده‌ای در بخش بهداشت و درمان، راه‌ روستایی، عمران و زیباسازی شهر، آب شرب و ... مواجه است که امیدواریم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی شاهد کاهش بخشی از این مشکلات باشیم.

انتهای پیام/87012/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول