اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

باید جوانان را به سمت تشکیل خانواده سوق دهیم

امام جمعه میاندوآب گفت: باید جوانان کشورمان را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده سوق دهیم، چراکه در این صورت به سکینه الهی دست پیدا می‌کنند.

باید جوانان را به سمت تشکیل خانواده سوق دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: باید این نکته کلیدی و اساسی را به جوانان‌مان یادآوری کنیم که آرامش، احساس امنیت و سکینه قلبی فقط در سایه تشکیل خانواده و ازدواج به دست می‌آید.

وی، ریشه کژروی‌ها، ناآرامی‌ها و اضطراب‌های یک عده از جوانان را در ازدواج نکردن آنها نهفته دانست و افزود: خداوند متعال حتی در قرآن کریم نیز به طور صریح به اهمیت این موضوع اشاره کرده و به طور روشن به دست آمدن آرامش درونی در سایه همسرداری را مورد توجه قرار داده است.

امام جمعه میاندوآب با اظهار به اینکه جوانان نباید نیمه گمشده خود را در داروخانه‌ها، قرص‌ها و مواردی از این نوع جستجو کنند، اضافه کرد: راه سعادت از شقاوت و مسیر رسیدن به زندگی آرام به روشنی بیان شده است، اما برای رسیدن جوانان به این موضوع خانواده‌ها باید بسترهای مورد نیاز برای ازدواج آسان را فراهم کنند.

قهرمانی به نشست اخیر مقام معظم رهبری با دولتمردان اشاره کرد و اذعان داشت: در این نشست مقام معظم رهبری به خدمات بی‌شمار دولت نهم و دهم در طول هشت سال گذشته اشاره کرده و این قبیل اقدامات را قابل تقدیر دانستند، بنابراین ما نیز باید چنین روشی را در پیش بگیریم.

امام جمعه میاندوآب در پایان به بروز کشمکش‌هایی در کشور مصر و بین ملت آن اشاره کرد و بیان داشت: آمریکای جنایتکار از طریق دخالت کردن در امور این کشور، به دنبال به انحراف کشاندن انقلاب مردمی مصر است، حال آنکه با هوشیاری سران و ملت مصر این موضوع رنگ تحقق به خود نمی‌گیرد.

انتهای پیام/61002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول