اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

7 هزار خانواده نیازمند اطعام می‌شوند

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل از اطعام و افطاری برای 7 هزار نفر از خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد مرکز استان خبر داد.

7 هزار خانواده نیازمند اطعام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی صبح امروز در جلسه هماهنگی کمیته امداد با جمعیت هلال احمر برای اجرای بهتر برنامه‌های ماه مبارک رمضان و برپایی سفره‌های افطار در اردبیل اظهار داشت: مقرر شد با مشارکت سازمان هلال احمر در روزهای 10 و 11 ماه مبارک رمضان تعداد 250 بسته سبد کالا بین مددجویان تحت حمایت و خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌ امداد در هفته‌ احسان و نیکوکاری حدود 7 هزار نفر از خانواده‌های تحت حمایت را اطعام و افطار خواهد داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل یادآور شد: سازمان هلال احمر نیز مساعدت‌های نقدی و جنسی خود را برای خانواده‌های تحت حمایت اهدا می‌کند تا مراسم اطعام نیازمندان با شکوه بیشتری در این هفته برگزار شود.

قدیمی از اعزام کاروان سلامت جمعیت هلال احمر و مددکاران کمیته امداد به روستاها و مناطق محروم و دور‌افتاده خبر داد.

این مسئول گفت:‌ ارائه ویزیت رایگان و همچنین آموزش کمک‌های اولیه و توزیع اقلام بهداشتی از جمله اقداماتی است که در طول ماه مبارک رمضان برای مددجویان ارائه خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم با همکاری جمعیت هلال احمر در اجرای طرح «همای رحمت» ویژه ماه مبارک رمضان و توزیع سبدهای کالایی و دستگیری از فقرا و نیازمندان بتوانیم به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.

قدیمی با بیان اینکه نزدیک به 45 میلیون تومان مساعدت موردی به خانواده‌های نیازمند استان از ابتدای امسال انجام شده است، ابراز داشت: مبلغ پرداختی در اختیار بیش از 316 خانواده نیازمند قرار گرفته تا بخشی از گرفتاری‌ها و مشکلات آنها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه 98 خانواده نیز مساعدت موردی ویژه دریافت کرده‌اند، افزود: مساعدت‌های موردی به صورت بلا‌عوض برای خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود تا گره‌گشای مشکلات اساسی آنها باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل ادامه داد: این نهاد مقدس علاوه بر پرداخت مستمری دیگر خدمات حمایتی را نیز نظیر توزیع سبد کالایی، خدمات درمانی، پرداخت کمک هزینه جهیزیه نوعروسان، احداث، تعمیر و تکمیل منزل مددجویی را در دستور کار قرار داده است.

قدیمی گفت:‌ در تلاش هستیم تا با مساعدت‌های مردم خیر شهرستان اردبیل در این ماه پر برکت دستگیر نیازمندان و مستمندان باشیم.

انتهای پیام/62007/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول