اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی در مجلس اعلام کرد

برگزاری برنامه‌های تاثیرگذاری فرهنگی توسط سازمان تبلیغات اسلامی خوی

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خوی در مقابله با تهاجم فرهنگی برنامه‌های تاثیرگذاری برگزار کرده است.

برگزاری برنامه‌های تاثیرگذاری فرهنگی توسط سازمان تبلیغات اسلامی خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، موید حسینی‌صدر صبح امروز در دیدار با کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی خوی با اشاره به درایت و تدابیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اخیر اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بود که به همت مردم مومن و انقلابی کشورمان به وقوع پیوست.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از دستگاه‌های فرهنگی کشورمان بوده و من شاهد اجرای برنامه‌های تاثیرگذار در مناسبت‌های مختلف توسط این اداره بودم که در مقابله با بحث تهاجم فرهنگی تاثیر به سزایی در جامعه داشته باشد.

نماینده مردم خوی در مجلس با تقدیر از اداره تبلیغات اسلامی خوی به خاطر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این شهرستان، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم با انعکاس فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی خوی و بازخورد آن در جامعه به گوش مسئولین، کمکی در اجرای این برنامه‌ها داشته باشم.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام غلامرضا معصومی نیا گفت: مسئولیت سنگینی بردوش نمایندگان مجلس است که خوشبختانه موید حسینی صدر به خوبی این وظیفه را ادا کرده و همکاری خوبی با ادارات و نهادهای شهرستان داشته که علاوه بر آن خدمات شایسته‌ای نیز در همه زمینه‌ها به شهرستان خوی کرده‌اند و من امیدوارم در مورد برنامه های فرهنگی نیز عنایت و همکاری بیشتری با اداره تبلیغات اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول